![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jadda ....
http://www.dagbladet.no/2014/08/26/n.../fly/34968892/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og det på E+, med masse benplass. Godt united forbyr "knee defender" på sine fly. Synd hun det gikk ut over ikke klarte å beherske seg... like greit at de ble kastet av begge to.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå vet i hvert fall jeg hva jeg skal kjøpe!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det er jo en sjanse at den foran ikke forstår og tror det er noe feil med det setet..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg skal inrømme at jeg har vært skikkelig drittsekk en gang da damen foran la ned seteryggen. Jeg spurte pent om hun kunne være så snill og rette opp seteryggen, noe hun overhodet ikke var interesert i.
Da gikk det en jævel i meg og det resulterte i at jeg satt i halvannen time og ristet i setet hennes. Hører med til historien at jeg var på guttetur og vi hadde forsynt oss godt i loungen før avgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det som igrunn er rart er at crew ikke klarte å få vedkommende til å fjerne "kneedefender" når den ikke er lov å bruke på disse flyene. Skal vel innrømme at jeg har hatt beina i rar posisjon slik at det ble vanskelig å bevege setet bakover..
![]() men mekanisk innretning er jo juks ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En liten fordel med å være lang er at det er fysisk umulig for personen foran meg å legge ned setet
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Begge får vel jenke seg litt. Å insistere på at seteryggen skal være i fremre eller bakre posisjon (avhenger hvor man sitter) blir bare for dumt. Man bør kunne akseptere noe midt i mellom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når man tenker over det er det egentlig ikke så rart at det er mye krig og uroligheter her i verden. Kanskje det burde være innenfor rekkevidde å inngå et kompromiss på en fire timers flytur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Merkerlig. Jeg er 190 cm høy, og har aldri lidd noen nød når personen foran meg har lagt ned setet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Just my 5 cent |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Lengde på overkropp i forhold til lår og bein har mer å si enn bare den totale høyden. Så hvis du er en av de (u)heldige med lange bein, forstår du nok at det finnes ett marked for kneedefender.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg er en av de heldige, men kunne aldri funnet på å kjøpe noe slikt. Så lenge flyet har installert regulerbare seter skal selvsagt personen foran få lov til å bruke setet som han vil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ville det ikke være en idé for de "langbente" å forsøke å få plass bak en nødutgangs-rad? Jeg forstår det slik at setene i en nødutgans-rad ikke kan legges bakover...
(men jeg kan selvsagt ta feil)
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Faktisk så må jeg innrømme at jeg tenderer mot å støtte kvinnens respons. Om han nekter å følge oppfordring fra crew... BadaBOOOOM ![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 27-08-2014 at 04:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
CNN nå , websiden til Knee Defender crashed etter oppslaget grunnet stor etterspørsel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Sukk, hvor mange problemer hadde ikke vært løst med litt vanlig folkeskikk og vennlighet....
![]() |
#19 |
Upgrade me....
|
![]()
Brukere av idiotproduktet bør få en pakkepris med undernevnte produkt i samme slengen. Makan til fjolleri.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg prøver å finne seter hvor jeg ikke har noen sittende foran meg om jeg er i økonomi, rett og slett fordi det er omtrent null plass. I de tilfellene hvor det ikke har gått har spurt pent om de kan ta opp stolen - og det har ikke vært noe problem til nå, og noen ganger så er det så trangt at de foran meg ikke får tatt ned setet. Det har vært tilfeller på lengre flyvninger hvor crew har forbarmet seg og funnet et bedre sete. Til nå har det gått greit og det har blitt noen flyvninger, så jeg tror nok mer på vennlighet - men jeg kan forstå at knee defender er i bruk.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian forsinket, men det var helt greit | ENGM 911 | Småprat | 0 | 03-01-2015 14:21 |
Hvordan få kompensasjon etter forsinket ankomst | Utflyttet | Småprat | 3 | 12-08-2013 17:59 |
Klart kaffe er godt, men lave priser smaker bedre | MD11 | Flyforum | 52 | 02-06-2009 12:10 |
Litt sen, men bedre enn aldri Nellis airshow 2007 | sarky | Bilder & foto | 11 | 01-01-2008 14:40 |
UA enda nærmere potensielt Chapter 7? | Utflyttet | Flyforum | 8 | 30-10-2004 00:15 |