![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei alle sammen!
Da er tiden inne for å ordne den årlige førjul turen. Samboeren og jeg er ute etter en by med ordentlig julestemning, og i år så tenker vi å holde et noenlunde lavt budsjett. (dvs, ikke NYC med hotell til 14.000kr osv ![]() Så, er det noen som har erfaring med budapest, eller en annen øst-europeist by i Desember? Noen anbefalinger? Tar også imot tips til hotell. Vi liker god standard på hotell, har HHonors Gull og CC gull, men det trenger ikke være disse kjedene. Det er snakk om 4 netter. På forhånd takk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hei, skal bo på Hilton Prague Old Town fra i dag til søndag, skal gi deg en tilbakemelding. I følge Tripadvisor skal det være veldig bra, både hotellet og beliggenhet.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har vært en tur i Warsaw i den perioden du ønsker. Kan anbefales på det varmeste. Her finner du flere flotte hoteller ala Intercontinental, Hilton, Marriot etc som koster et slikk og ingenting. Bodde selv på IC når jeg var der til godt under 1000kr pr natt (riktignok 6 år siden).
Oppholdet er jo også fornøyelig med gode priser på det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ville kjørt på Budapest. Gøy med utendørs kurbad når kulda setter inn.
Ikea kort, lånekort og bankkort! Last edited by VirreVapp; 20-08-2014 at 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Praha er en flott førjulsby, ingen tvil om det! Bodd på Radisson Blu-hotellet der, og det er absolutt bra! Ellers ville jeg vurdert Tallinn om jeg var dere. En fantastisk by, og kun vel 1 times flyving fra Oslo (eller direkte fra Trondheim). Billig å fly, billig mat/drikke og bra shopping! Av hoteller er utvalget mange, men bor selv på Radisson Blu i Ravala Pst. når jeg er der, men Radisson Olympia er også bra! I gamlebyen kan Three Sisters, Savoy eller Telegraph absolutt anbefales! God juletur! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hadde langhelg i Praha nå i helga, likte meg veldig godt der. Hvordan det er i Desember vet jeg ikke. Kan varmt anbefale Hilton Old Town, da har du det meste i gangavstand. Det er også et rolig område. Rommene er bra, vi hadde også tilgang til executive lounge. Vi valgte Hilton på bakgrunn av tilbakemeldinger på tripadvisor.
Uansett hva du velger, god tur ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS åpner Oslo-Budapest, København-Budapest og København-Praha | FlightDeck | Flyforum | 7 | 03-11-2012 18:37 |
Budapest | FlyboyKarsten | Reiseforum | 1 | 04-03-2012 18:08 |
Budapest | BGO | Flyforum | 3 | 17-01-2007 20:58 |
Malmö Aviation starter Bromma-Budapest/Praha til våren | MD90 | Flyforum | 1 | 11-10-2004 09:36 |
Malmö Aviation til Budapest og Praha | caesar | Flyforum | 1 | 09-10-2004 15:40 |