![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp og hoy!
Første nattevakt etter et år med permisjon begynner å gå mot slutten. Merker at jeg har vært innom og jobbet noen ekstravakter i løpet av året for det meste sitter fortsatt i fingrene. Nuvel, har fått brukt litt av natta til å gjøre noen ytterligere justeringer på årets sommerutflukt som definitivt begynner å ligne på ferdig planlagt (i den grad slikt kan planlegges). Og det er 30 dager til avreise. Jeg krysser fingrene for knallvær! Apropos vær, ikke så aller verst værutsikter for i dag, selv om det muligens blir litt regn ut på kvelden, men da skal man uansett på jobb igjen, så da gjør det ikke så mye ![]() Ha en helt flotters dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hepp fra Portugal. Nest siste frokost før hjemtur i morgen. Solen skinner og i følge reklamen fra Hilton er jeg fortsatt gull hos dem.
Ser som vanlig ut at det er krøll med check in for morgendagen, hurra for systemer som ikke snakker sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her i hovedstaden skinner solen. Frokost er inntatt og om litt blir det å ta Gjøviksbanen til Grua og sykle hjem derfra. Grillfest hos noen venner i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Pust og pes herfra. 1800m over havet. Snart avmasj mot 2469moh. knallvær. blir nok hyggelig rundt bålet på sjoa i kveld. Altså ikke en helt vanlig arbeidsdag...
Ha en strålende dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen.. Sitter og slapper av med bena i vannet, fremdeles sliten etter en utagerende barnegebursdag i går med barn fra åtte nasjoner på besøk. Barn lager lyd...
Souk Madinat i kveld og arbeit i morgen. Nyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Burde vel si gjesp, da det ble noe sent i går gitt. Dagen i dag bør vel gå ca til gjøre negativt tenker jeg.
Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Wåldårf i London. I dag er det Springsteen på Wembley.
Wooohooo Ha ein fin ein folkens
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Gooood morgen! Endelig hjemme! Etter en god natt i husets myke seng, sitter jeg nå med katt i fanget og gamle Snorkende Hund trygt plassert i umiddelbar nærhet her på terassen på Harmony Hill. Tilbake til normalen og godt er det.
Etter to uker borte er det mye som må gjøres på eiendommen, og må vel prøve å knote sammen en Drømme-tripreport etthvert også.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Front section flyer
|
![]()
Go ettermiddag fra Pattya.
Godt å være hjemme igjen etter et par dager i jungelen. Ender vel opp med en liten tur på byen i kveld. Go lørdag ønskes alle ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hallo fra cafe con bar. Serverflytting tar tid, så jeg har gitt opp og tar i stedet Paulaner og dobbel vakt i morgen, som skal være en regndag. Det slår meg at trenden med annet øl en pils bare er nådd ganske kort. Golørdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
Øl smakte myyyyyyyyye bedre igår, men det er fortsatt selvfølgelig drikkbart idag.
Ha en fin kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Bergen. Tar en rolig kveld etter en rimelig hard (og veldig trivelig) blåtur med jobben i går (som jeg ikke kom meg hjem fra før i ettermiddag). Nakken mener at det var en dårlig idé å sove på sofaen hos en kollega i natt, men er heldigvis ikke dårlig utover det.
![]() Ha en fortreffelig lørdag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God kveld fra Park Inn , Frankfurt.
Etter en fin biltur fra Tananger idag morges nådde vi Frankfurt ca 21.00 i kveld. 1260km pluss ferjeoverfart idag er nok. Etter en bedre middag er det tid for å ta kvelden. Morgendagens etappe går over Basel, Luzern, Gotthard,Lugano,Milano, over PO-sletta til Genoa og så kystveien vestover til huset i St.Raphael. Ferien har begynt for alvor. God natt og fortsatt god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ahhhhhhh fra Petite Lafitte, Playa del Carmen. Heldigvis kommet oss vekk fra dritt all inclusive Iberostar der vi har feiret bryllup de siste to dagene. Makan til dårlig mat og brennevin skal man lete lenge etter.
Over 30 grader og bra luftfuktighet, men frisk bris på stranda hjelper. Randy Petersen besøkte denne hemmeligheten for første gang for over 30 år siden da det ikke fantes noen resort her. 20 bungalower og rundt det samme antall rom er panser, bungalowene er konge. Soleklart beste valget i området, har funnet roen. Retur tirsdag På tide med en kjapp dusj før middag i finværet |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her hjemme i KRS har man hatt en stressende dag. Fikk 6 timers nattesøvn før vakttlf satt inn. Full fart fra 9-17 og var lettere irritert etterhvert over å sitte og rette opp feil kollegaer hadde gjort før helgen.
Nå har jeg heldigvis fått i meg noen alkohyler i kveld, og sove litt lenge i morgen hjelper nok også. Ha en fin dag kosmonauter! BF ![]() Last edited by Bizflyer; 16-06-2013 at 03:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God, sein kveld herfra. Litt småvemodig dag da jeg var hjemmom barndomshjemmet og hentet de aller, aller siste tingene jeg hadde liggende der. Min mor reiser på ferie i morgen, jeg reiser på ferie dagen etter at hun kommer hjem, og to dager etter at jeg er hjemme igjen, tar ny eier over - så da har jeg nok vært der for siste gang. Litt rart å kikke gjennom alle rommene for siste gang.
Anyway, ble også en tur til Jessheim der det ble lagt igjen noen kroner hos ei frøken i bytte mot en firehjuling fra Samsonite, så da er man klar for tur snart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Sånn - da var trip-report fra Drømmereisen publisert. Kona her besøk av en venninne, så de sitter nede og plaprer. Selv er jeg iferd med å helle meg en kraftig dose skotsk myrvann, så setter jeg meg på terassen med bikkjene og leser litt 'Politi' på Kindle'n min.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Har noen timer igjen av vakta her på Forus. Norge-Rundt turen min er så og si ferdig spikret. Begynner å glede meg til å oppleve midnattsolen. Får lese litt i boka i mellomtiden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da har man avsluttet natten hos reisekameraten for å planlegge de siste småtingene før årets Champagnegallopp som starter onsdag. Gleder meg som en unge.
Fått i meg både øl og Jäger, så det bor mye godt i denne kroppen akkurat nå. Og ute pøser regnet ned! Sovettid nu, gitt! Nattings!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På norsk? Hvor er den tilgjengelig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdags morgen fra Borgholm | robertaas | Flyforum | 12 | 12-07-2015 04:18 |
God lørdags morgen fra Tirana | robertaas | Flyforum | 19 | 16-11-2013 21:22 |
God lørdags morgen fra Stavanger. | Twin Otter | Flyforum | 12 | 29-05-2011 04:56 |
God lørdags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 18-12-2010 22:07 |
God lørdags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 19 | 07-11-2010 00:29 |