Flyprat

Go Back   Flyprat > General Aviation og sjøfly
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-07-2014, 10:51   #1
AvoidingRoyster
ScanFlyer Blue

AvoidingRoyster's Avatar

Spørsmål Drammen Flyklubb ENHS aktive medlemmer her?

Heisann godtfolk.

I forbindelse med åpen dag på ENHS i regi av Drammen Flyklubb gikk en godt og vel 30 år gammel drøm i oppfyllelse. Introduksjonstur i et av skoleflyene Diamond Katana med en veldig trivelig instruktør. Dette gav definitivt mersmak og en plan om PPL/A er "in the making"

Det gikk vel ikke 5 minutter etter landing før jeg var støttemedlem i motorgruppe i DFK via NLF og norsk tipping sin grasrotandel var routet til flyklubben

Siden aktivitetsnivået på klubbens forum er forholdsvis lav(stort sett flere år siden siste innlegg) lurer jeg på om det er noen aktive medlemmer i Drammen Flyklubb som frekventerer inne på dette forumet?

Det er ikke akkurat flust av flyinteresserte i mine vennekrets så å kunne etablere litt kontakt med andre artsfrender som deler samme interesse hadde vært flott. Jeg synes det er litt kleint å bare møte opp uanmeldt en lørdag hvor noen er på flystripen for å slå av en flyprat
Vet ikke helt åssen kodeksen er i klubben eller hvor mye gruppeaktivitet det er i motorgruppa så da vil jeg ikke komme trampende inn.

Ha en fin fin dag

Vennlig hilsen

Roy Johansen - Drammen.
AvoidingRoyster is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2014, 12:12   #2
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Default Re: Drammen Flyklubb ENHS aktive medlemmer her?

Quote:
Originally Posted by AvoidingRoyster View Post
Jeg synes det er litt kleint å bare møte opp uanmeldt en lørdag hvor noen er på flystripen for å slå av en flyprat
Vet ikke helt åssen kodeksen er i klubben eller hvor mye gruppeaktivitet det er i motorgruppa så da vil jeg ikke komme trampende inn.
Det er overhodet ikke kleint! Småflyplasser er et fint sted å møte likesinnede. Vedr. Hokksund så henger nok ikke motorflyfolket så mye på flyplassen som seilflygjengen, men begge er stort sett vennligsinnede folkeslag.

Old 03-07-2014, 18:57   #3
AvoidingRoyster
ScanFlyer Blue

AvoidingRoyster's Avatar

Default Re: Drammen Flyklubb ENHS aktive medlemmer her?

Høres bra ut. Får ta turen opp en dag og kikke litt
AvoidingRoyster is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules