![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann godtfolk.
I forbindelse med åpen dag på ENHS i regi av Drammen Flyklubb gikk en godt og vel 30 år gammel drøm i oppfyllelse. Introduksjonstur i et av skoleflyene Diamond Katana med en veldig trivelig instruktør. Dette gav definitivt mersmak og en plan om PPL/A er "in the making" ![]() Det gikk vel ikke 5 minutter etter landing før jeg var støttemedlem i motorgruppe i DFK via NLF og norsk tipping sin grasrotandel var routet til flyklubben ![]() Siden aktivitetsnivået på klubbens forum er forholdsvis lav(stort sett flere år siden siste innlegg) lurer jeg på om det er noen aktive medlemmer i Drammen Flyklubb som frekventerer inne på dette forumet? Det er ikke akkurat flust av flyinteresserte i mine vennekrets så å kunne etablere litt kontakt med andre artsfrender som deler samme interesse hadde vært flott. Jeg synes det er litt kleint å bare møte opp uanmeldt en lørdag hvor noen er på flystripen for å slå av en flyprat ![]() Vet ikke helt åssen kodeksen er i klubben eller hvor mye gruppeaktivitet det er i motorgruppa så da vil jeg ikke komme trampende inn. Ha en fin fin dag Vennlig hilsen Roy Johansen - Drammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er overhodet ikke kleint! Småflyplasser er et fint sted å møte likesinnede. Vedr. Hokksund så henger nok ikke motorflyfolket så mye på flyplassen som seilflygjengen, men begge er stort sett vennligsinnede folkeslag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Høres bra ut. Får ta turen opp en dag og kikke litt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Drammen Flyklubb | Northrider | General Aviation og sjøfly | 12 | 15-01-2012 20:06 |
Restopplaget av "Drammen flyklubb 70 år" | Discus | Flyhistorisk forum | 0 | 07-12-2008 20:45 |
Opprydding i lite aktive underforum | gustavf | Flyforum | 0 | 26-03-2008 22:52 |
SAS er aktive på Madeira | SK1399 | Flyforum | 13 | 08-11-2004 21:04 |