![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Måtte bare få ut litt eder og galle, men sorry mack, Gardermoen kan man bare sprenge og bygge nytt i stedet.. Landet nettopp med SK491 fra ARN, etter en dagstur opp fra Malta.. Kommer inn i "slusen" fra flygaten og der møter man menneskemengden. Køa til Tax-free kassene går nesten ut til gate 47 i 2 etg ved ANKOMST!! Fullstendig galemattias, hele ankomsthallen fullpakket med folk og bare kaos. Om noen bagasjebånd hadde tatt natta eller om stuerne var på fylla i går aner ikke jeg, men i hvertfall sto det tusenvis og ventet ved bånd 6, der man smart nok, hadde bagasje fra 5-6 fly samtidig.. ventet og ventet, og ventet og ventet, folk frustrerte og sure, taxfree-køa sto nå nesten til passkontrollen og verre så det ut til å bli! Etter å ha ventet i over 1 time, kom kofferten endelig, midt blant koffertene fra Bangkok.. Så mye for Pri-tag.. Hadde det ikke vært for at jeg har møter i Oslo i kveld og i morgen hadde jeg for alt i verden unngått denne katastrofeflyplassen! Player out, og dèr var humøret straks bedre. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kart over flyplass | eligent | Småprat | 2 | 14-09-2015 14:52 |
Arbeide på flyplass | S. Holberg | Flyforum | 3 | 08-01-2010 22:37 |
Ny flyplass i London | S. Holberg | Flyforum | 1 | 22-08-2009 21:44 |
Identifisering av flyplass | RH | Flyforum | 12 | 04-02-2009 14:00 |
Ny flyplass i Alta om 2 år | SK384 | Flyforum | 13 | 10-08-2006 00:17 |