![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Som noen vet så driver jeg og kikker på en *A RTW-tur i august.
Har i løpet av vinteren og våren lekt i bookingmotoren på *A sine sider, og funnet en routing jeg liker. Men det ene strekket (YVR-AKL via HNL) er ikke lenger bookbart. Men begge flightene går. AC047 og NZ09. Noen som har en ide om hvorfor? Bare så det er sagt, så har jeg sjekket andre datoer hvor disse går, men de dukker ikke opp da heller. Samme gjelder for så vidt også for hjemreisen (SIN-SVG via CPH). YVR-HNL-AKL kommer opp som alternativ på NZ sine sider, men da har AC047 et NZ-nummer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Hva du finner i et gitt selskap sine websider kan variere litt, det enkleste er om du bruker noe a la KVS; finner du et strekk med et flightnummer som er lov, og en klasse som er gyldig, så skal det være helt mulig å inkludere segmentet i en RTW.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Angående YVR-HNL-AKL:
Martin har kikket på Expertflyer men den kan ikke velges der. Og det er en del ledige seter i forskjellige bookingklasser på de separate flightene. SIN-CPH-SVG fant jeg "nettopp" ut at ikke var bookbar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
En pussig ting med HNL-AKL, var at når man søkte opp strekningen i søkemotoren på staralliance.com, så viser kalenderen mørkeblå farge på den dagen (som betyr at det finnes direkteflighter), men den dukker altså ikke opp på listen over flightene man kan velge den dagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Men du bør få med en holme i sørlige stillehav også ...Anbefaler PPT eller RAR ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Hehe
Burde kanskje det, men har dessverre tidsbegrensing på hvor lenge jeg blir borte, så får ikke tid til å svinge innom denne gangen. Det blir en slags stunttur dette også, men ikke på samme måte som sist ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
NZ flyr LAX-RAR og RAR-SYD. Jeg reiste den veien på min RTW i fjor. Veldig praktisk for å spare miles over havet og samtidig få med seg en sydhavsøy
![]() Ruta for øvrig var OSL-(FRA)-GIG-LIM-CUZ-LIM-(SAL)-SFO-LAX-RAR-SYD-SIN-JNB-CPT-(JNB)-IST-OSL. Anbefales! Og ja, *A sin RTW-app gjør litt rare ting en gang i blant, jeg skjønte aldri helt hvorfor.
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Takker for tipset
![]() Billetten er allerede booket, så nå gjelder det bare å finne hoteller til turen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hvilken ruting ble det ? Skandale hvis ikke Raro eller Fnatheim
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
Hehe
![]() Skal innom YVR, AKL, SYD og SIN, men routing er enn så lenge hemmelig ![]() Har dessverre et begrenset antall feriedager tilgjengelig, basert på økonomi, og jobber som er planlagt. Så det blir ikke så mange dagene på hvert sted, og et sted som Fnatheim og Raro er vel et sted der man "må" ha mer enn et par dager vil jeg tro. Så Fnatheim og Raro blir det ikke denne gangen. Kanskje ved en annen anledning. Kan si såpass, SIN til Europa blir lengre enn den lengste flighten jeg noen sinne har flydd til nå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Booking av RTW. | Martin | Reiseforum | 8 | 25-10-2011 08:36 |
Nikkor 70-200 vrII Field of view issue | suppebuss | Bilder & foto | 9 | 03-01-2011 04:26 |
Airliner World-Feb issue | Tertit54 | Flyforum | 26 | 19-02-2009 21:57 |