![]() |
|
![]() |
#1 |
Joker
|
![]()
God morgen fra utlandet. Ingen fridag her idag, men jeg må likevel holde meg hjemme for å vente på en mann fra Sky som skal gi meg ganske raskt internett.
Idag er det akkurat en uke siden jeg sist var ute å fløy og det skal bli en uke til. Uvant, men også litt deilig. Ha en fin torsdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har dere hørt om svensken som trodde at Kristi Himmelfartsdag var et tilbud fra Braathens S.A:F.E?
![]() ![]() God morgen fra Stavanger. Satser på et litt roligere aktivitetsnivå på jobb i dag. Forhåpentligvis blir det kanskje tid til å lufte bookingfingeren ila dagen. Jeg kjenner hvertfall flyabstinensene sige på etter fly og øl forrige helg. Nuvel. Vi får se hva dagen bringer. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Fridager er og blir oppskrytt, ihvertfall når det er sol og blå himmel. Straks avreise til jobb da månedens tall må være klare til i morgen, og selvfølgelig er det noe krøll i dag. Men i det minste kan jeg hive meg i en splitter ny bil når jeg kjører ut til Prærien
Ser frem til en løpetur etterfulgt av en kald øl på balkongen senere idag Spretten meg her og spretten meg der..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god morgen ifra OSL lounge. Unge lovende Grindstein skal ut på langtur igjen. Og for første gang skal Qatar prøves.. Tripraport kommer en gang i slutten av juni når jeg er tilbake på berget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God himmelsprett fra Nydalen.
Fridag på en torsdag betyr at det ikke foreligger noen planer, noe jeg heller ikke har. Så tiden vil vise hva man for ut av dagen. Ha en bedre torsdag, enten man har fri eller jobber. ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Krist Himmel"fjert", personlig mener jeg at denne fridagen kunne byttes ut med selvvalgt dag, men hva gjør vel det når sola skinner her i Stockholm? Akkurat nå nytes en kopp te før jeg går ned til frokost, får se om den lindrer den vonde halsen min noe. Ølprisene hos pubene i nærheten er hyggelige også, men fikk plutselig en uutholdelig smerte (lignet en del på når man får hold under løpetur) i mageregionen mens jeg drakk en øl, så bare fant jeg ut at det var lurt å komme seg hjem og legge seg, borte er det heldigvis nå så antar det ikke var noe alvorlige saker. SJ kan anbefales, men serveringsvogna deres er en vits. Bare en kiosk på en såpass lang strekning som Oslo-Stockholm? Selv Värmlandstrafik (tog mellom Oslo S og Karlstad som jeg tok en gang) hadde bedre tilbud enn det der. NSBs spisevogner er langt bedre, men prisene er jo hyggeligere for øl og vin etc. Og ikke har dem wifi heller. Jaja får kanskje ta SAS hjem eller noe. Har ikke helt bestemt meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra RIX. Var oppe grytidlig på OSL idag, og uten lounge. Over 4 timers transit på RIX blir i lengste laget. Wlan fungerer (Her kan OSL lære noe), men har enda ikke lokalisert noen strømuttak.
Har allerede vært gjennom souvenirbutikkene på jakt etter lokale ting. Finner ikke rabarbravann. Var det her eller i Talliin jeg fikk det sist? Ser ut som om jeg skal inn på en egen fløy med passkontroll før avgang, men den fløyen er enda ikke åpen.
![]() |
#8 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe er vel som å banne i kirka på et flyforum ja - jeg innser det, men faen så vanvittig deilig det er å slippe sikkerhetskontroll og bare kan spasere ombord uten å tenke på den vannflaska du kanskje kom på at du hadde glemt. SAS skal ha hele 12000 poeng hjem, har jo nok til det da. Det kunne jo vært moro å kombinere creative connections her, men SAS sin hjemmeside er ikke helt intelligent nok til det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag fra Kollen. Sola skinner fortsatt, og eneste plan for dagen er å komme seg innover til hovedstaden så en rekker å være på Folketeateret før 19:00-ish. Siden det er dagen Jesus angivelig for opp til himmelen, så kan det fort hende jeg får høre nettopp "Heaven" når Bryan Adams spiller opp i kveld
![]() God torsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bonusjeger
|
![]()
God morgen fra Bergen! Litt kjipt å sitte og se på solen utenfor, og samtidig vite at dette egentlig er en fridag, når man sitter og retter gjennom oversettelser fra et oversettelsesstudio nede i Europa som kunne ha vært litt flinkere med norsken.
Får bite tenna sammen, og se frem til en skikkelig MR-helg lørdag og søndag i stedet. 21 dager (og 7 timer) siden undertegnede sist satte foten på en flyplass, og reiseabstinensene merkes som aldri før. Ha en fin himmelsprett alle forumister!
![]() Last edited by Flight Cancelled; 29-05-2014 at 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bonusjeger
|
![]() ![]() ![]() ![]() *kremt*redigerte litt i posten, hadde først ikke med sitter*kremt*
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Host, host.
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen-ish fra studentbyen. Siden man imorgen får nøkler til et sted med eget bad og kjøkken (som blir himmelsk etter de rotehuene jeg deler med nå) så betyr det at jeg må putte en del ting i noen esker, kofferter og bager idag. Finne noen jeg kan lure til å hjelpe meg med å bære senga 100m oppi gata hvor nye rommet mitt er må jeg også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ja, jeg vinket da tilbake på royal maner? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gooood morgen, ja ..... her vestsørøstpå er det vanlig arbeidsdag - eller nesten. Har faktisk fått en straffetime 'siden det er helligdag'. Jah .....
![]() Velvel .. sol og fint ute. Fikk en omgang av Tor (Med Hammeren) i går .. satt en liten gul og grønn flekk rett over oss en times tid .. så ganske sprøtt ut, det var den eneste cellen i hele Atlantaområdet. Men OK, vi fikk litt regn ut av det ihvertfall. Ser det er fare for streik tirsdag .. det ville passe ekstremt dårlig. Får kikke litt på reroutingsmuligheter ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger (selv om middagen enda ikke er inntatt
![]() Planen for denne fridagen: ![]() Men det er ikke usannsynlig at man gjør som Twin Otter og lufter bookingfingeren. Må bare finne ut hvordan jeg skal komme meg fra den nordlige halvkule til den sydlige, da den planlagte ruten via HNL plutselig har "forsvunnet" ![]() Jobb igjen i morgen, så det blir ikke noe langhelg på meg ![]() Ha en fin torsdag/helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Upgrade me....
|
![]()
God ettermiddag fra Kvernberget.
Grei spotterplass for de som er interessert i slikt tipper jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torsdag morgen god dag. | ATC-flyradar | Flyforum | 9 | 14-01-2016 14:31 |
God Onsdags Morgen fra Nordvestlandet, det er Crew Change dag! | LN-REF | Flyforum | 15 | 11-08-2011 03:50 |
God morgen, 1 dag til så er A380 på OSL | ENGM 911 | Flyforum | 24 | 14-09-2010 17:20 |
Noen flere fra Kr.himmelfarts | SK931 | Flyforum | 13 | 26-05-2006 15:40 |