![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Straks går turen mot en av skog- og landbrukskommunene vest for hovedstaden for dagens jobb innsats. Middag hos noen venner i en av landbruksbygdene øst for hovedstaden i kveld, så om ikke annet blir jeg godt kjent med både E18 og E6 idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Go morgen fra Trondheim
Deilig å våkne opp til delvis blå himmel og gløtt av sol.2 blå på termometeret og bil i garasje gjorde dagen fin ![]() ![]() Ønsker alle en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jaudå... God morgen fra Lillestrøm. En dag fyllt med møter idag, før kvelden bringer det vanlige. Push-ups, Farris og dårlig TV
![]() Ha en fin dag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Nokia en God Morgen fra Lillestrøm... Skal snart sjekke inn for 39 og rad 21 på UA ... Kun 13 dager siden sist... Kjølig, kald Chicago venter...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Full dag som "bryggearbeider" i dag. Etter to hvite som i absolutt hvite dager er det heldigvis smørflyndre og sancerre på menyen i ettermiddag. Ta deg en bra dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra UiO. Var oppe litt for lenge igår og endte med å bestille et par flybilletter, inkludert fra Peru til Ecuador. Når det er sagt noen som vet hvordan jeg kan legge inn EB nr hos Avianca?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen .. nå er det avsted til dynga med søppel .. så blir det ukens første arbeidsdag. Men siden vi fortsatt er en time 'off' det normale, rekker jeg kanskje en liten time på øyet først.
Alt dette mens min nye DC-10 stolt troner på pulten min ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
En grå og til tider regnfull dag her i sørvest. Nok av interessante oppgaver å ta tak i idag også. Morgendagen går med til jobbtur over fjellet til Sandvika i prosjektet. Ha en fortsatt god dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 13 | 08-12-2015 15:19 |
God tirsdag fra Oslo. | Someone | Flyforum | 16 | 17-11-2015 20:18 |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 11 | 02-06-2015 18:43 |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 10 | 17-02-2015 20:36 |