![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Helst kunne jeg tenkt meg sove lenger, men det er visst nedstemt. Antar det er overskyet ute, mørkt er det i hvertfall. Og pluss to grader. Prærien kaller for dagens innsats. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Klepp. Å kjøre i rushtrafikk er noe jeg ikke har savnet, og frem til i dag har jeg sluppet greit unna etter at jeg flyttet til Rogaland. Men i dag er det bare å bite i det sure eplet og innse at jeg også skal samme vei samtidig som "alle andre". Men om det fortsetter med å bli en gang hvert annet år skal jeg ikke klage
![]()
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Morn morn fra Trondheim.
1,3 grader her på morran og lettere i været etter hva jeg kan se. MC'n ble parkert igår, så nå er det bil,sykkel og føtter som gjelder ![]() Ha en trivelig tirsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Trøtt.no er det jeg har å si i dag. Sovnet litt for sent i natt, så middagshvilen er herved avlyst, avblåst og kansellert! Ikke så ille trafikk i dag og 10 grader ute! Gunnar Quote:
![]() Ha en fin en forumister!
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - morsomt å se alle som sto å skrapet is på bilene - det var for meg bare å kjøre - ikke skrape is
![]() ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God tirsdag fra Sola
![]() Ha en bedre dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hepp fra Bergen. Nå blir det straks en e-post til sas her. Boarding complete 0654, og ute av fly 08.18 på BGO????? Greit med deicing, men allikevel. Dy landet 10 min før med fem min senere oppsatt avgang. Her må det forbedres kraftig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjorden!
![]() Sola skinner og det er blå himmel, men også kaldt. Lave temperaturer til tross, perfekt vær for litt spotting av IC-ruter som seiler forbi, så da krysses det fingre for en dose EY/QR og EK, men før det SK903. Frokost, en liten treningsøkt og dusj er unnagjort og dagens planer er ikke så mange, men litt små syssler kan en nok få gjort i dag også. Ha en flott dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her over er det rimelig høstlig idag med kraftig vind og hagl/regnbyger idag. Prosjektdokumenter leses intensivt idag før møte i Sandvika i morgen. Billett er kjøpt som vanlig med SK over fjellet , 4008 tror jeg det var. Ha en fin dag Forumister og bekjente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Guten morgen aus Toronto
Ble grundig lurt av en kelner i restauranten her på hotellet igår. Han anbefalte en IPA til middag. Jeg forsikret meg om at det ikke var en super sterk en. Han ble litt overrasket over spørsmålet men sa "neeeeei, da. Sikkert max 5%". Jeg helt i meg 2 halvlitere. Bad move. Den var helt klart ikke 5%. Har aldri blitt så susete av 2 øl før. Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. To timer igjen av arbeidsdagen. Litt ærend hjem på veien, så blir en stund til sofa. Min kjære kollega hadde med seg en anselig mengde Dumle Lakris til meg i dag - de ordinære bitene var plukket ut av posen, og jeg fikk kun de beste - tilbud på OSL denne måneden, for øvrig. Ha en fin-fin dag, med eller uten Dumle Lakris !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Bermuda... Snart avreise hjem UA via EWR FRA.. Som ned hit fra EWR oppgradert til F domestic..Samme tilbake til EWR. 764 til FRA ganske tom, så her blir det treseter med god plass i E+. Litt Senatorkantine i FRA.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God og god... Kan vel diskuteres.
Lutefisk igår, ikke lyst på makrell i tomat idag. Men for all del, det er snart hælj, så et lite glass rødt er innafor. Ha en flott kveld ![]()
![]() |
#15 | |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
Bra du drikker skikkelig ØL og ikke bare suttle vatten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Browncoat
|
![]()
God kveld fra bøljan blå nordvest av KSU
Her merker man at det er bølger på havet. Må holde meg igjen i pulten fordi kontorstolen vil trille bakover. Var en gang, da jeg ikke satt i stolen, at stolen ville trille tur med pulten ![]() M.a.o. det er bølger på havet, som får båten til å rulle ![]() Sliter i hvert fall ikke med å sove (les: prostafen ![]() Og mens jeg skrev dette så forsvant plastglasset med M&M på gulvet ![]() Kollegaen min klarte å redde brusboksen sin fra samme skjebne Ha en fin kveld, forhåpentligvis uten bølger ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 13 | 08-12-2015 15:19 |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 11 | 02-06-2015 18:43 |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 10 | 17-02-2015 20:36 |
God tirsdag fra Oslo | WF789 | Flyforum | 12 | 02-12-2014 22:33 |