![]() |
|
![]() |
#1 |
Star Alliance only.
|
![]()
Hei!
Spørsmålet er som tittelen: Når kan man tidligst skrive ut boardingkort på flyplassen/SAS automat? Gjelder 22 timers regelen? For de som lurer hva jeg skal på flyplassen så tidlig, så er det å hente ut boardingkort kvelden før avreise. Er takknemlig for svar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du kan skrive det ut så fort du får sjekket inn.
![]() |
#3 |
Bonusjeger
|
![]()
Sist jeg var på MR til ALC ankom jeg OSL kvelden før jeg reiste på MR, og da fikk jeg printet ut (papir)boardingkort for reisen OSL-BGO kvelden etter (som var bonusbillett). Så er nok 22-timers regelen som gjelder her. Er jo samme på telefon, du kan få boardingkort der 22 timer før.
![]() |
#4 |
Star Alliance only.
|
![]()
Takk for svar!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er ikke grensen økt til mer enn 22 timer? Jeg sjekket inn over 24 timer før avgangen min i morgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EuroBonus Gold
|
![]()
36t før er det mulig og skjekke inn!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Offisielt er den vel fortsatt 22t. Men i praksis er den 36t
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Star Alliance only.
|
![]()
Har et spørsmål til:
På en innenriksflyvning fra BGO til OSL med SK - (og man har selvfølgelig sjekket inn på nett), hva er siste frist for å levere bagasje på båndet? Har en avgang 06:10 og første flybuss er på Flesland 05:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
En halvtime før om du har status. Ellers 40 min.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Har sjekket inn og levert bagasje (selvbetjent) 25 min før flyavgang på Gardermoen en gang. Fløy da med Widerøe. Ikke noe å gamble på riktignok, var forsinket flybuss for min del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Får man dobbelt med poeng når man endrer opp der man kom fra? | Sykkelthor | TripReports | 13 | 05-02-2016 15:53 |
Veileder: Hvordan går man frem når man skal redigere et RAW bilde | gilera | Bilder & foto | 18 | 23-02-2011 23:16 |
OT: Hvorfor være stor når man kan være lykkelig som liten... | G-COLE | Flyforum | 4 | 02-03-2006 22:28 |
Fly? Hvem trenger fly når man kan spenne fast flasker på ryggen? | The Ticketor | Flyforum | 2 | 12-07-2005 13:07 |