![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
God aften,
Er det mulig å booke en eurobonusreise med LH, viss ja, hvordan gjør jeg det? har sittet en time nå på sas.no og google uten og finne ut av det... Anyone?
sliter med en seig flyskrekk Last edited by admiralsommelier; 07-02-2014 at 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Ikke mulig å booke LH award på nettet, du må ringe SAS EuroBonus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du ringer sas.
Her er uttakstabell ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
takk for raskt svar
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Eg har tenkt å prøve å få meg ein Lufthansa First-tur i sommar. Eg satsar på at det dukkar opp muligheiter til ein eller annan destinasjon innanfor to veker før datoen eg har sett meg ut. Men det ser også ut som posisjoneringsflighten til Frankfurt frå Oslo er like vanskelig, for eksempel er det knapt nokon seter ledig den neste veka. Men på dei datoane eg har tenkt å reise, ser det ut til at det er nokre få ledige seter no. Derfor håpar eg nokon av de rutinerte award-reisande her inne kan gje meg noko tips om kva de ville gjort i ein slik situasjon? 1. Er det mogleg å bestille ein award OSL-FRA-OSL no, og seinare utvida denne bookinga med First-segment når dei blir åpna? 2. Er det noko moglegheit for å "hekte" på ein kjøpt billett for posisjoneringsflightane på award-billetten, slik at det blir ein gjennomgåande billett? 3. Om eg må avbestille ein award-billett, kva får eg igjen av betalte avgifter? Eg veit ikkje kva som er refunderbare avgifter og ikkje. Takknemleg for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
1. Det var ialfall det.
2. Mulig det er teknisk mulig, men tror ingen vet/gidder fikse det. 3. Bruker du Eurobonus skal du få tilbake alt så lenge poeng ikke har gått ut på dato. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for svar! Då satsar eg på at det går i boks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har lyst å fly LH F, men de slipper som regel setene bare dager i forkant. Kan jeg booke TG F FRA-BKK, for så å bytte ut segmentet med LH F hvis det åpner opp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hvis du er litt fleksi på avreisedato, ville jeg heller bare booket det som kommer opp et par dager på forhånd, og så tar du destinasjon og hotell på sparket. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Peter Fox
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
hvor kan man sjekke hva som er ledig hos LH av reward billetter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Peter Fox
|
![]() Quote:
O = F klasse (reward) I = C klasse (reward)
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
takk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Edit: Eksempelvis er det 1 sete ledig FRA-HKG kommende uke og 0 MUC-HKG, 6 seter FRA-PVG og 0 på MUC-PVG. Last edited by Dag Viking; 06-08-2014 at 06:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det gjør de heller ikke, men ny regional C på 772 er helt fin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
KRS-OSL SK+ OSL-MUC LH C MUC-PVG LH F (ev transitstop) PVG-SIN SQ C SIN-BKK SQ C(dest.) --- BKK-FRA/CDG TG F FRA/CDG-OSL LH C/SK+ Kan jo ev bestille KRS-OSL på separate billetter, men vet ikke om EB vil insistere på PVG direkte med TG gammel C? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan kan jeg booke lenger transfertid med Lufthansa? | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 19 | 27-07-2016 11:54 |
hvordan kjøpe billett med eurobonuspoeng hos LF ? | hifiman | Reiseforum | 16 | 23-05-2014 08:35 |
Sliter med å få svar på sas.no sine EB-sider, hvordan booke billett? | TGjr | Reiseforum | 0 | 20-01-2013 09:27 |
Booke Hawaiian - hvor og hvordan? Trenger hjelp! | Trety | Reiseforum | 18 | 29-06-2011 22:51 |
Hvordan booke med Lion Air eller Merpati airlines? | robertaas | Reiseforum | 16 | 07-05-2011 19:50 |