![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
http://pub.tv2.no/nettavisen/henrik/article284245.ece
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er et meget bra og to the point innlegg i debatten fra Luftfartsverkets tidligere informasjonsdirektør.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God artikel i dessa tider !!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har også forståelse for flygelederne, selv om konsekvensene er veldig kjedelige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Men om de sparer noen mill i året på å legge ned Røyken, så må du skjønne at det er penger å spare, her kan man jo ta èn av to vinklinger:
a) man bygget Røyken på penger fra et ANNET budsjett. b) klart det er økonomisk fornuftig, det tar jo bare bare 100-120 år med en årlig innsparing på 8-10 mill. pr. år ved å legge ting til Sola. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er jo regelrett å vri saken til noe helt annet, og rett og slett styre fokuset over fra flygeldere til politikere.
Her blander man kortene! Jeg har heller ingen fortståelse for en evt. flytting av dette senteret til Sola, jeg synes det høres regelrett helt på trynet ut. Men det betyr ikke at jeg allikevel aksepterer måten flygelederene aksjonerer på. Det er UHØRT å oppføre seg på en slik måte. Tror verken skribenten i denne artikkelen på Nøttafisen sågar som flygelederne selv, har noen som helst begrep om hvor mange milioner ekstra kostanader de har kreert. Denne skribenten i Nøttafisen ser ut til å være en tilhenger av opprør, demonstrasjon og løsrivelse. Hmmm.... synes jeg ser ham for meg.... Litt av en rød-lilla type kan jeg tenke meg. Er islenderen påtrukket for vinteren mon tro?
![]() |
#7 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Henrik er mer dresstypen...
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Med andre ord en ulv i fåreklær, skal man følge resonnementet til BEF...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I går kveld ble det først sagt at de skulle ha samme bemanning i dag som de hadde i går kveld, dvs 35 bevegelser i timen. Etter et møtte kommer plutselig beskjed om at det blir full bemanning fra 0630! Jeg lurer på hva som skjedde på møttet, bønn eller håndspålegging kanskje?
Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Takk til Widerøe! | imm | Flyforum | 14 | 24-12-2010 22:58 |
Takk til 3 medlemmer. | ATC-flyradar | Samlerhjørnet | 2 | 25-10-2007 12:51 |
Enighet mellom Avinor og flygelederene for 2007 | Someone | Flyforum | 2 | 25-04-2007 23:02 |
Frikjenn flygelederene nå ! | Tertit54 | Flyforum | 29 | 05-12-2005 17:08 |