![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hallo! Da har vi flyttet oss nordover til Japan med SQ sin A380v1 - og da satt vi naturligvis i 2. etasje bakerst i ren C-stil (selv om vi fløy Y)
![]() Vi tok så toget til HND for vår 1600 flight til Sapporo, og for første gang siden jeg fikk gull - TAKK OG PRIS for *A Gull! Slapp en kø på 300+ mann, fikk 5 bagger på 23kg+ gratis og rett inn i den beste Gull-loungen jeg har vært i (har testet ca. 30). Ikke nok med det, hun fikset så klart en tidligere flight. Aaaah, for en drøm! Skal bli godt å slippe å fly mer i år nå, ender på 82, en nesten 100% økning fra i fjor, satser på at økningen ikke stiger like mye i 2014 ![]() Send forresten alle stormene i Norge til Hokkaido, dess mer snø, dess bedre! PowderHound out! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Har holdt tilbake , men forumistene i gamlelandet våkner visst sent...
Ha en topp 2. Juledag...legger meg tidlig.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er liv i gamlelandet også. Enn så lenge. Kollegaen som skulle avløse meg forsov seg. Så her på Forus sitter man på overtid. Jaja.... Blir ekstra kronasje på kontoen av sånt... :-)
Så når jeg har fått min avløsing har jeg all intensjon om å tilbringe 2 juledag i senga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Tydeligvis at batteriene trengtes å lades, kan knapt nok huske jeg sov i 9 timer. Svigermor er straks klar med frokost. Dør neppe om jeg komme meg ut på en løpetur etterpå, før vi skal på middag i Sandefjord. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu ved Euston i London. Her er jeg i ferd med å våkne til liv, klar for Tottenham-WBA. Skulle egentlig på Chelsea-Swansea, men billetter var ikke mulig å få tak i på fornuftig mpte, så da ble det alternativet. Får stikke ned å spise frokost etter hvert (om jeg får det da, må vel krangle meg til det denne gangen også).
Hjem igjen i morgen, så det blir en kort tur denne gang, før det blir ut på tur igjen på lørdag, da noe lengre. Ha en fortsatt flott julefeiring forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Strålende vær i hovedstaden. Nå skal byen utforskes til fots og tror vi unngår krangling - uansett årsak. Ha en fin 2. juledag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God andre juledag fra Trondheim. Dagen byr neppe på større enn utfordinger enn litt boklesing og lek med ipaden. Har nettopp sjekket inn på morgendagens fly tilbake til hovedstaden.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. En bedre julefrokost er unnagjort hvoretter det blir litt schlappings før man må ta seg en spasertur og få seg noe frisk luft. Dagen og kvelden avsluttes hos svigermor med middag.
Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei fra gullstuen på OSL! Turen med Flytoget var i dag ekstra billig siden de kjører en julekampanje hvor alle passasjerer med nisselue reiser gratis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra solskinnet i vestsørøst! Kaffe i koppen, fotball på TV, lett snorking fra hunden ved siden av meg. Og her kommer konemor med frokost ....
Lite på programmet i dag. Kanskje en liten tur med gressklippertraktoren? Fortsatt god romjul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra sjøen på Sunnmøre. Korrespondanse mellom båt og buss til AES gjelder ikke for oss nordøyingar, så har bestilt meg en taxi, selv om det kan bli parallellkjøring. Blir drøye to timer å vente på flyplassen, men de har vel øl. I morgen venter jobb, og så er der vel helg!?! Ha en fin andredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her har det vært fullstendig avslappning i heimen i dag etter noen hektiske juledager. Stua er full av Lego etter at bandittene vel har fått det meste av Lego som finnes i butikkene. Det bygges fra tidlig morgen til sen kveld. Middag hjemme i dag uten gjester. Blir ribberester fra julaften med dertil passende tilbehør. Ellers ingen planer for kvelden. Fortsatt glad jul! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Reiser verden rundt, men det er alltid mest styr i kombinasjonen hurtigbåt-buss her oppe. Båtene kommer inn samtidig, men bare en korresponderer, men så venter likevel bussen på meg, som har bestilt drosje. Koster meg 200 ekstra. Og så kunne jeg muligens spurt om å få være med 1635, så spurte, men uansett for sent når jeg sendte bagasjen. Nuvel pølse pils og Eggens Berlin-bok er hyggelig det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Data warehouse consultant
|
![]()
God 2. dag fra Vadsø. Ingen reising, bare reising mellom soverom-stue-kjøkken hittil idag. Fint vær og god julestemning. Stikker sørover via Tromsø 2 dager neste helg. Fotballkamp nå, AVL-CRY og en kopp kaffe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Bend - en strålende morgen, men for lite sne til pudderkjøring her som planlagt. Ser ikke frem til 7 timer bak rattet i ettermiddag hjem til Bainbridge. Men først en ride tur i Big Sky. Ha en fortsatt meget god jul.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God 2 juledag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 11 | 26-12-2015 21:10 |
God juledag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 5 | 25-12-2014 18:55 |
God 6. juledag fra Dhaka | robertaas | Flyforum | 19 | 30-12-2013 18:34 |
God 3. juledag fra Chittagong | robertaas | Flyforum | 16 | 27-12-2013 19:16 |
God mandag fra Haneda | SQ 777 | Flyforum | 21 | 11-06-2012 21:32 |