Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-12-2013, 04:48   #1
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Thumbs up God 2. juledag fra Haneda

Hallo! Da har vi flyttet oss nordover til Japan med SQ sin A380v1 - og da satt vi naturligvis i 2. etasje bakerst i ren C-stil (selv om vi fløy Y)

Vi tok så toget til HND for vår 1600 flight til Sapporo, og for første gang siden jeg fikk gull - TAKK OG PRIS for *A Gull! Slapp en kø på 300+ mann, fikk 5 bagger på 23kg+ gratis og rett inn i den beste Gull-loungen jeg har vært i (har testet ca. 30). Ikke nok med det, hun fikset så klart en tidligere flight. Aaaah, for en drøm!

Skal bli godt å slippe å fly mer i år nå, ender på 82, en nesten 100% økning fra i fjor, satser på at økningen ikke stiger like mye i 2014

Send forresten alle stormene i Norge til Hokkaido, dess mer snø, dess bedre! PowderHound out!
Old 26-12-2013, 06:16   #2
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Default Re: God 2. juledag fra Haneda

Har holdt tilbake , men forumistene i gamlelandet våkner visst sent...

Ha en topp 2. Juledag...legger meg tidlig..
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 07:19   #3
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Det er liv i gamlelandet også. Enn så lenge. Kollegaen som skulle avløse meg forsov seg. Så her på Forus sitter man på overtid. Jaja.... Blir ekstra kronasje på kontoen av sånt... :-)

Så når jeg har fått min avløsing har jeg all intensjon om å tilbringe 2 juledag i senga.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 08:12   #4
krølle
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by Twin Otter View Post
Det er liv i gamlelandet også. Enn så lenge. Kollegaen som skulle avløse meg forsov seg. Så her på Forus sitter man på overtid. Jaja.... Blir ekstra kronasje på kontoen av sånt... :-)

Så når jeg har fått min avløsing har jeg all intensjon om å tilbringe 2 juledag i senga.
Fortsatt God Jul, da var det 2dre dag med ekstra kronasje gitt. Blir kjipt når det er slutt på røddagene. Ikke rart det er dyrt å fly
krølle is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 09:25   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Tjøme. Tydeligvis at batteriene trengtes å lades, kan knapt nok huske jeg sov i 9 timer. Svigermor er straks klar med frokost. Dør neppe om jeg komme meg ut på en løpetur etterpå, før vi skal på middag i Sandefjord. Ha en fin dag
Old 26-12-2013, 09:33   #6
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Radisson Blu ved Euston i London. Her er jeg i ferd med å våkne til liv, klar for Tottenham-WBA. Skulle egentlig på Chelsea-Swansea, men billetter var ikke mulig å få tak i på fornuftig mpte, så da ble det alternativet. Får stikke ned å spise frokost etter hvert (om jeg får det da, må vel krangle meg til det denne gangen også).

Hjem igjen i morgen, så det blir en kort tur denne gang, før det blir ut på tur igjen på lørdag, da noe lengre. Ha en fortsatt flott julefeiring forumister.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 10:28   #7
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Strålende vær i hovedstaden. Nå skal byen utforskes til fots og tror vi unngår krangling - uansett årsak. Ha en fin 2. juledag!
EB is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 11:36   #8
LCH
ScanFlyer Crusty

LCH's Avatar

God andre juledag fra Trondheim. Dagen byr neppe på større enn utfordinger enn litt boklesing og lek med ipaden. Har nettopp sjekket inn på morgendagens fly tilbake til hovedstaden.
Old 26-12-2013, 12:12   #9
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God ettermiddag fra Stavanger. En bedre julefrokost er unnagjort hvoretter det blir litt schlappings før man må ta seg en spasertur og få seg noe frisk luft. Dagen og kvelden avsluttes hos svigermor med middag.

Ha en fin en forumister.
Old 26-12-2013, 14:40   #10
Fly med oss
ScanFlyer Gold

Hei fra gullstuen på OSL! Turen med Flytoget var i dag ekstra billig siden de kjører en julekampanje hvor alle passasjerer med nisselue reiser gratis I løpet av kvelden og natten bærer det til Bangkok med SK, helt foran i bussen. Så får vi se hva slags morsomheter de demonstrasjonsglade thaiene finner på. Satser på at de ikke ødelegger ferien helt. Fortsatt god jul!
Fly med oss is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 14:56   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen fra solskinnet i vestsørøst! Kaffe i koppen, fotball på TV, lett snorking fra hunden ved siden av meg. Og her kommer konemor med frokost ....

Lite på programmet i dag. Kanskje en liten tur med gressklippertraktoren? Fortsatt god romjul!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 15:07   #12
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God ettermiddag fra sjøen på Sunnmøre. Korrespondanse mellom båt og buss til AES gjelder ikke for oss nordøyingar, så har bestilt meg en taxi, selv om det kan bli parallellkjøring. Blir drøye to timer å vente på flyplassen, men de har vel øl. I morgen venter jobb, og så er der vel helg!?! Ha en fin andredag!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 16:09   #13
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Her har det vært fullstendig avslappning i heimen i dag etter noen hektiske juledager. Stua er full av Lego etter at bandittene vel har fått det meste av Lego som finnes i butikkene. Det bygges fra tidlig morgen til sen kveld.

Middag hjemme i dag uten gjester. Blir ribberester fra julaften med dertil passende tilbehør. Ellers ingen planer for kvelden.

Fortsatt glad jul!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 16:33   #14
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Reiser verden rundt, men det er alltid mest styr i kombinasjonen hurtigbåt-buss her oppe. Båtene kommer inn samtidig, men bare en korresponderer, men så venter likevel bussen på meg, som har bestilt drosje. Koster meg 200 ekstra. Og så kunne jeg muligens spurt om å få være med 1635, så spurte, men uansett for sent når jeg sendte bagasjen. Nuvel pølse pils og Eggens Berlin-bok er hyggelig det.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2013, 17:34   #15
LN-RRE
Data warehouse consultant

God 2. dag fra Vadsø. Ingen reising, bare reising mellom soverom-stue-kjøkken hittil idag. Fint vær og god julestemning. Stikker sørover via Tromsø 2 dager neste helg. Fotballkamp nå, AVL-CRY og en kopp kaffe
Old 26-12-2013, 18:45   #16
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

God morgen fra Bend - en strålende morgen, men for lite sne til pudderkjøring her som planlagt. Ser ikke frem til 7 timer bak rattet i ettermiddag hjem til Bainbridge. Men først en ride tur i Big Sky. Ha en fortsatt meget god jul.

Posting Rules