![]() |
|
![]() |
#1 |
Air Traffic Controller
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kundene er strømmer til bare det er billig nok... Hva slags sikkerhet har dette selskapet råd til med priser som dette???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Noe sier meg at de skal leve av tax free og spilleautomater ombord i båtene og ikke billettinntekter.......akkurat det som er MOLs drøm
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Og jomfruturen skal pågå nå. Regner ikke med at tåka har stoppet dem. Men det er uansett solide eiere så tror ikke det blir tatt så mange snarveier når det gjelder sikkerhet osv. De kjøpte jo først en båt, før de kjøpte den de setter i traffikk idag. Uansett er Kristiansand overmoden for en konkurent til monopolisten og sjørpiratene Color Line.
-stig |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Er båten kjøpt eller leier de den???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Air Traffic Controller
|
![]()
Ja den er visst kjøpt. Skal være en av verdens raskete båter! Stusset litt på tidstabellen
![]() Hvordan er dette mulig med bare en båt? Eller har dem to? Ellers må den jo trylles tilbake til kristiansand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sjekke dagene den går på på dei forskjellige tidspunktene..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg får den tabellen til å gå opp jeg. Hva er det som ikke stemmer. Det tar bare 2 timer hver vei.
-stig |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Air Traffic Controller
|
![]()
haha, ja der fikk jeg lukket opp øynene også gitt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den man sparer av tid på den nye båten taper man kanskje når man kommer frem (dersom man skal kjøre videre)? Den raskeste båten til Color Line, Siliva Ana, bruker 2,5 time (reiste med den på mandag) til Hirtshals og der er det firefelt motorvei helt til kaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Not. Det er 27 min i forskjell på kjøretiden til flensburg mellom de to havnene. I hirtsals favør.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
grunnen til at de seiler til hanstholm er rett og slett at fargelinja har fått et mer eller mindre monopol på havna i Hirtshals. man har snakket med ordførere og slikt (det sto i DN, finner ikke linken i farta). dermed seiler Master til Hanstholm, mens Kystlink legger til land i Hirtshals midt på natta, på et tidspunkt Color vel ikke hadde bruk for.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Problemet i Hirtshals er at havna er for liten til å ta imot flere anløp. Og som havn kan man jo ikke stenge ute eksisterende kunder for å gi plass til nye, som ikke engang ha helårsdrift?? Eller hur? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Russlands svar på air force one | tigern | Bilder & foto | 3 | 27-05-2011 20:43 |
Ryan Air til Bodø | spitfire | Flyforum | 28 | 30-07-2007 14:11 |
Ryan air reg request | Lennart | Flyforum | 3 | 10-02-2007 18:46 |
Ryan Air documentary Channel 4 | kafarsken | Flyforum | 1 | 19-05-2006 21:10 |
Snusket på Ryan Air avslöjas i tv | Savipix | Flyforum | 36 | 17-02-2006 10:20 |