![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har hatt endel WF-flighter (fra TRF, så det er ruter det gis poeng på), men av en eller annen grunn så kommer ikke poengene inn. Dessverre var det avvik i navn på billett og EB-kort (EB-kontoen har ikke mellomnavn, og ellers Ø i stedet for OE som reisebyrået booker med), så jeg får ikke etterregistrert online heller - og må vente i inntil 7 uker på poengene pga manuell registrering... litt irriterende når man vet at det er WF-flightene som mangler registrering for å komme over grensa for Bonus Challenge også, pluss at jeg nærmer meg gull med raske skritt.
Jeg har sendt inn navneendring, men dette har uansett aldri vært noe problem på SAS-flighter, der kommer poengene konsekvent inn etter noen få dager. Noen som kjenner til grunnen til at det er problematisk på WF?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Problem med registrering av EB-poeng ex-BGO? | SE-AER | Reiseforum | 3 | 03-05-2013 20:03 |
Registrering av EB-poeng. | Hagen | Reiseforum | 10 | 15-02-2013 13:25 |
Registrering på to SAS flighter fra januar | Someone | Register- og ATC-Forum | 2 | 22-05-2012 17:35 |
Mangler registrering på noen flighter fra 2007 | Scandinavian | Register- og ATC-Forum | 5 | 09-04-2012 21:57 |
Registrering på diverse flighter i morgen. | Trdfly | Register- og ATC-Forum | 8 | 08-11-2010 07:59 |