![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mine to siste flighter ut fra BGO (begge BGO-CPH) har jeg vært nødt å etterregistrere. Poengene ble ikke automatisk registrert, til tross for at mitt EB-nr var med på boardingkortet og reisene var bestilt på SAS sin hjemmeside, innlogget med min EB-profil. Selv om jeg hatt flere segmenter på samme e-ticket (f eks BGO-CPH-DUS) så har kun de andre segmentene blitt automatisk registrert, men ikke utreisen fra BGO. Snakket idag med en kollega, og han hadde heller ikke fått sin siste BGO-CPH flight registrert.
Noen flere som har opplevd problemer med dette i det siste? Det virker jo som at det er akkurat i BGO problemene oppstår ettersom alle de andre segmentene blir registrert som normalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har to ganger i mars/april reist BGO-CPH-XXX, begge kom inn automatisk.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg skal høre med noen venner som har reist sammen med meg på disse turene, så får vi se om de har fått poengene sine. Edit: Nå har jeg snakket med tre av vennene mine; alle mangler poeng fra reiser ut fra BGO i det siste. Dette er tydeligvis en systemfeil i BGO, jeg får sende en mail til SAS så får vi se hva de svarer. Last edited by SE-AER; 03-05-2013 at 18:35. Reason: Oppdatering: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Jeg mangler poeng fra OSL-LHR med SK og MLE-IST-OSL med TK, begge reiser fra midten av april, så mulig det er noe som hakker litt i hele EB-systemet?
Edit: Hvor lenge pleier dere å vente med å etterregistrere? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS vs. Widerøe: Tid før registrering av poeng | TRDmiler | Reiseforum | 4 | 24-05-2014 23:35 |
Registrering av EB-poeng fra WF-flighter | Trety | Reiseforum | 0 | 05-11-2013 21:05 |
Registrering av EB-poeng. | Hagen | Reiseforum | 10 | 15-02-2013 13:25 |
Fly med utenlandsk registrering | G-COLE | Flyforum | 1 | 26-10-2004 17:08 |