![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei og god morgen fra Nord.
Her i Tromsø er det i skrivende stund er det nå overskyet og temperaturen er nå 12 grader og en svak bris fra nord. Dagen i dag så skal jeg hente mitt nye speilreflekskamera, ett Canon EOS450D. Glede meg til å ta dette kameraet i bruk. Ha en strålende dag alle forumister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Var litt "sen" på jobb i dag ![]() Det blir nok det sedvanlige på tapetet i dag, foruten vedlikehold senere i kveld, som kan strekkke seg ut i de tidlige morgentimene pga sykdom hos et par av deltakerene. Kaffen står på pulten og forum må leses før arbeidet setter i gang. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget! Da har man gått fra kvelds- til morgenvakt. Ikke så ille, relativt rolig i mediene om dagen. Utrivelig nok har to kolleger opplevd dødsfall i nær familie de siste dagene, noe som demper en ellers morsomme tonen vi pleier å ha. En del av oss skal dog ta et par øl etter jobben, så la oss håpe at været letter.
Så trivelig ut på Sjøflyhavna i går. Neste arrangement skal jeg få med meg. Burgerne så slett ikke ille ut, heller... Noen som drikker BonAqua? Kjøpte en flaske i går. Og jaggu veltet den ikke over telefonen på pulten. I dag fylte jeg vann på den, og jaggu veltet den ikke i dag også. Aldri mer! Last edited by AirbusTrond; 15-07-2009 at 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da er man fått sjekket ut gjestene på Bislett Four Seasons og er på plass på kontoret, og kan ta fatt på arbeidsoppgavene. Nok å gjøre idag før det blir avskjedsmiddag for brodern hos de gamle ikveld. Ha en fin dag
Filtrert vann fra Glomma? Nei takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra en grå og overskyet hovedstad.
Litt å gjøre på jobb i dag, men med vann i koppen (ikke filtrert Glomma-vann ![]() Ha en fin dag alle sammen ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra sentrale Oslo. Ble kalt inn noe tidligere på jobb i dag enn vanlig, rett og slett for at vi har så mye å gjøre at vi ikke ser enden på ting. Så da får man vel bare trå til da
![]() Så "The Hangover" på kino i går - meget bra! Lattern satt løst og det virket som at salen storkoste seg. Et par uforglemmelige scener ![]() Planen i kveld var å klippe gresset hjemme i hagen, men nå regner det godt ute, så det spørs om den planen kan realiseres ... Ha en god dag, alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Go' onsdag morgen!
Fikk en deilig hyttekveld i går med gode saker på grillen. Det ble faktisk en mye bedre kveld værmessig enn jeg hadde regnet med. Men de neste dagene ser heller dårlige ut skal man tro på meteorolygen. Så i dag blir det nok hele dagen på jobben uten noen videre planer. Er jo forsåvidt greit det også! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
Strålende formiddag her i Trondheim
![]() Man er da på jobb, meeeen rolige dager...spesielt når det er finvær ute. Idag tror jeg jammen jeg skal bevilge meg en øl gitt ![]() Men det blir etter treningsturen på sykkel......... Ønsker alle forumister en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Asker. Siste dag før avreise hjemover, så det blir en bedre middag med broderen med familie. I morgen blir det 06:03 tog fra Asker .... 737 til ARN ... og 767 siste hoppet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra Lillestrøm, og God Tur LN-MOW, mens du flyr DL, kan du bestille en til OSL fra neste sommer ! ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God formiddag fra Bærum - sommerjobbingen fortsetter i dag med storopprydding på PC og server. Duverden så mye rart som samler seg opp i krokene på harddisken. Stort sett ferdig med booking av fly og overnatting på en litt lenger USA-tur i august som bl.a. inkluderer noen legs med AAs MD.
Men nå er det tid for å fylle opp kaffekoppen med litt nytraktet kaffe. Have a good one!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Sandvika,
Første del av ferien er over og det tid for litt jobbing i prosjektet før siste del av ferien taes på sensommeren. Startet dagen med SK4004 og LN-RRA over fjellet i morgentimene. Lite folk nå i fellesferien , kun ca 60 sjeler ombord med "kids,cats,dogs and grandma". Noen vekslende vær over sør-Norge i morgentimene og det er det jo også her i området idag. Kom ikke avgårde som planlagt igår til å nå Sjøflyhavna , men satser på at det klaffer neste gang. Observerte Sundt Atlanta sin B747 på OSL i morgentimene. Hvor er kundene? Har kjerra vært ute å tjent penger i det siste? Noe tregt gikk det med Flytoget også på morgenkvisten. Vi ble stående en god stund i Brynsbakken på grunn av problemer og det hele førte til sen ankomst på kontoret her idag. Har vært noe på etterskudd hele dagen , men satser på å hente det inn igjen til imorgen. Legger ved noen images fra morgenens flight , ha en fortsatt fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Jersey City. Her i New York og omegn er det skyfritt, svak bris og snart 25 grader. Praktfull dag m.a.o.
Turen over med SK909 igaar gikk helt greit. Avsted paa tid (tyyypisk SAS!), ankomst ett kvarter foer schedule. 273 pax med smaatt og stort. Smekkfullt fly hjem igjen i ettermiddag og et par klappseterequester er allerede kommet. Nu blir det en liten tur over til Lower Manhattan for litt spasering og titting. Ha en fin dag.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Chicago. Etter to slitsomme dager på veien er man på plass på kontoret igjen. Nydelig vær her også.
Mye å gjøre her i huset, butikken går så det suser. 945 ankom før rute i dag og landet på rute, her ett par bilder tatt med Blackberryen ut av kontorvinduet: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ville holdt meg langt unna Four Seasons på Bislett. Jeg siterer Savipix' status på Facebook:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Sånn er det når 2 personer blir glad i hverandre. Da er det vanlig å ha en kopi av partnerens kredittkort i lommen!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
He he, tar ikke kort her
![]() Savipix betalte i form at en flaske sprit.....hmmm minn meg på at jeg sjekker den Tanquerayen for metanol imorgen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Strålende lørdag! | Discus | Flyforum | 17 | 28-09-2013 18:07 |
En strålende onsdag morgen | EB | Flyforum | 36 | 22-01-2009 00:54 |
Strålende søndag... | EB | Flyforum | 23 | 02-11-2008 20:21 |
Strålende torsdag... | EB | Flyforum | 7 | 01-06-2006 22:57 |