![]() |
|
![]() |
#1 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser på businessclass.se at de nå vil starte en businessclass.no på samme lest som deres originale side.
Det betyr at Flyprat får et konkurrerende forum. Lurer på om det er marked for flere flyforum egentlig? Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal litt til å få den bredden Flyprat har opparbeidet seg .. De kommer neppe til å kjøre to separate forum. Da vil de miste trafikk i Sverige også, så de kommer sikkert til å kjøre samme forum på begge sitene. Noe annet ville bare være dumt av dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Businessclass.se virker å ha god tilgang på innsideinformasjon fra SAS (EuroBonus). I hvert fall er det der jeg først har fått med meg "siste nytt" (bekreftet og ubekreftet) den senere tiden. Modereringen av trådene er imidlertid elendig, og man ender opp med å kaste bort mye tid på OT tullprat om man skal følge alle tråder fra start til slutt.
[smisk]Viser hvor viktig det er å ha flinke moderatorer som fjerner fjaset, selv om det av og til føles kjipt å bli "sensurert"[/smisk] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Og de er heller ikke de eneste som nå forsøker å bygge seg opp i Norge |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Oi, 3 flyforum i Norge.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 29-08-2013 at 15:28. Reason: Regner da med http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=357 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Qatar Airways sin Facebook side nå også på norsk? | Hypern | Småprat | 4 | 01-01-2013 22:50 |
Ny businessclass på LH | FlyHi | Flyforum | 7 | 18-10-2007 18:53 |
Businessclass | LN-FHU | Flyforum | 7 | 10-01-2006 22:46 |