![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er der nogen der ved hvor langt Lufthansa er kommet med at indføre Deres nye Businessclass på flyene?
Jeg skal en tur CPH-FRA-MAA og vil gerne vide om de har indført den nye Biz på deres 747 som bruges på FRA-MAA Er der nogen der kan hjælpe med det - jeg skal afsted i januar....
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Prøv denne linken her:
LH Intercont Biz Class Edit: I følge den siden så skal alle ha blitt "refitted successively by 2007." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takker ;-)
Der er lidt misvisende information på den side - nogle steder står at flåden er opdateret "Spring 2007" andre steder "I løbet af 2007" - og andre steder "At ikke alle ruter p.t. har den nye biz"... Tror ikke rigtigt LH's webmasters er så gode til at opdatere deres sider.... Tror jeg ringer LH for en sikkerhedsskyld...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det var noe forvirrende ja. En telefon er nok en god idé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har lige talt med LH på telefonen og efter 10 minutters ventetid (hvor den søde kundeservicemedarbejder forsøgte at finde informationen) vender hun tilbage og siger at det ved de ikke rigtigt hvor de skal finde information om der er ny eller gammel-businessclass ombord.
Jeg spørger så hvordan jeg skal finde ud af det, da jeg umiddelbart synes det er vigtigt at vide inden jeg beslutter mig for hvilket flyselskab jeg benytter på ruten - og hun ender så med at spørge deres supervisor, der TROR at der er ny businessclass på denne rute - dog er hun ikke sikker... Så en telefon til LH hjalp ikke meget.. Desværre....
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis du lager en bestilling på den aktuelle reisen i internett så får du opp seatmap FØR du trenger å bekrefte bestillingen/betalingen - da kan du se hva slags konfigurasjon det er på den aktuelle flighten.
Antall seterader i biz for gammel og ny finner du på seatguru.com - da kan du eleminere...
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hellu! Alle LH longhauls har nå "ny" biz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BusinessClass.se chartrar SAS MD-80 26/10 | L-1011 | Flyforum | 7 | 14-07-2013 13:55 |
BA businessclass Oslo-London | FlightFrog | Reiseforum | 4 | 02-03-2010 22:43 |
Businessclass | LN-FHU | Flyforum | 7 | 10-01-2006 22:46 |