![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Dubai.. Nå begynner virkelig den meteorologiske moroa her.. Solbrillene dugger ned umiddelbart i det man går ut døren. Meld 46 i morgen og luftfuktighet opp mot 100. Blir nok artig for min venne som skal hentes på DXB i morgen for en utagerende Asiahelg.
Jentene kom seg vel hjem med Qatar i går og de leverte bra. Bussturen var dog ganske ille – veldig varmt og 20 minutter?!?. Kona påpekte at det var merkbar mange nordmenn og det ble bekreftet når hun måtte sitte på bussgulvet med to små barn og selvfølgelig ingen tilbød seg sin sitteplass – bønder, bønder.. ![]() ![]() Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Merker at puta godt kunne ha trengtes litt lenger, men jobben kaller. Overraskende mange møter for å være i sommerferien. Får satse på litt fysisk fostring i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn fra Siddis-land. Nok en langdryg tolv-timers vakt unnagjort. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det største forsøket på å snu døgnet denne gangen. I anledning ferieavvikling og sånn er det på an igjen med tre nattevakter fra tirsdag av. Er det rart jeg gleder meg til ferie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra DY5101 på vei fra BGO til TRF. Internettet fungerer greit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Golden Sands
![]() ![]() ![]() Ha en fantastisk dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Håper denne mandagen blir dri***lang. Har nemlig fri. Fjongesen dag samtlige.
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Oslo, i likhet med Someone skulle jeg gjerne fortsatt snorka nå men på et vis må jo fritida finaniseres.. om rundt en time setter jeg kursen for tannlegen og det gleder ikke meg..!
Fikk også booket en ganske spennende routing her natt til lørdag som jeg tittet litt nermere på igår kveld, OSL-AMS-SIN-SYD + HNL-SFO-AMS-OSL! ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mandag ja!
Festlig start. Var overbevist om at kjerringa skulle på jobb kl 8 og da pleier hun å vekke meg i god tid. Våkna med et brak kl 9 og røska tak i kjerringa og sa ho hadde forsovet seg. Men neida. Hun skulle jobbe kveldsskift i dag. Jaja. Sånn kan det gå. Men bedre å stå opp kl 9 enn kl 7 når man har en god unnskyldning. Når jeg så kom meg på jobb og fikk åpnet mailboksen lå det en gledelig mail fra Spania om at jeg hadde vunnet 300 000 euro i Loteria de Euromillione. Det var bare å sende en mail og kreve penga! Bankers. Litt rart at de opererer med en mailadresse som ender på aol.com, men det er sikkert bare bagateller!! Ikke kan jeg huske å ha kjøpt noe lodd i Spania heller. Men det kan jo ha skjedd i fylla for alt jeg vet. Sola skinner og over 20 grader allerede. Hytta i ettermiddag. Skulle vært sommer litt oftere. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra Sola. Siste uke før ferietiden setter inn, denne uken skal gå med til rydding i "bortglemte" saker, så er vi i rute når ferien er over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Bodø lufthavn, hvor jeg etter å ha sjekket mine EB-sider fornøyd kan konstatere at SAS og WF tydeligvis har kjørt en kampanje om doble bonuspoeng innenriks i Norge i sommer, som av en eller annen grunn har gått meg hus forbi. Det passer meg utmerket, ettersom jeg reiser Norge rundt med WF om dagen. 4000 poeng på to poenggivende flighter er ikke feil!
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Flybussekspressen. Skal opp på kontoret i noen timer, før det blir Hønefoss-Brann i kveld. Tok samme fly som Brann-laget, som så klar ut for kamp, så det kan bli en artig kamp i kveld. Retur over fjellet i morgen, før det blir gjemmekontor på onsdag, og FERIE fra torsdag! Langtur ut fra BRU via LHR er stikkordet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Glad jeg tok langhelg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Lillestrøm. Første ekte feriedag, og tror rett og slett jeg skal ta en kaffe før jeg begynner å skrubbe badet. Kos dere rundt omkring
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Urk fra Berger...
Først sov jeg litt lenger enn jeg burde, så kom jeg på jobb en 10 minutter etter at jeg skulle, så vil ikke Outlook virke sånn jeg vil at den skal, og så er det altfor mange syke. i dag... Sikkert altfor mye pakker der ute på lageret også... Blir nok en fin dag, på lørdag om ikke før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra langt mot vest. Hjemreise i dag. Får ikke sjekke inn på ua da de sier billettnavn og pass ikke er det samme. Det er jo sant det siden navnet mitt er for langt for UA. Regner med at de fikser på flyplass. Gjør de ikke det er det ledig med BA i F og Y+ i dag og i morgen. Ingen straff det heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Puh.. Tuslet en tur ut I lunsjen med noen kollegaer nå… Det er vel og merke bare 39 grader nå, men med luftfuktigheten er det behagelige 51 grader “feels like”
Tror de varslede ekstra fem gradene i morgen blir forfriskende.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå og en bøtte med vann! Et-par-og-tyve grader på morgenkvisten og luftfuktighet på Dubai-nivå .. fortsatt vått, men hvis solen åpenbarer seg og de tørker opp litt, kan det være jeg får malt et par timer før ettermiddagsbygene slår til ... Katta skal også til veterinær i ettermiddag - med mindre han 'forvinner'.
Var på fisketur i går, uten at det ble annet enn middag på Outback på veien hjem. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Bagnaia,
Ferien og livet går i langsom "kino" for tiden. ca 28grader og alt er perfekt. Her spises og drikkes utsøkt italiensk mat og vin. Et besøk til Lago de Bolzano i går kveld var meget velykket. Middag hos il Caminetto og solnedgang over Lago de Bolzano kan anbefales. Fortsatt god mandag |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
.. og så ble jeg sittende i 20 minutter å leke med Google's marsboerspill på google.com ... totalt idiotisk men kune ikke la være ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 13 | 08-04-2019 16:32 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-07-2018 17:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 20 | 16-01-2017 17:50 |