![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hepp!
Har et lite problem.. Har nettopp vært en tur til Vilnius og resite TRD-VNO-TRD med Wizzair. Gikk jo glatt det helt til kofferten min kom på bagasjebeltet i TRD med en solid sprekk i skallet. Gikk da til skranken til Røros flyservice som tar seg av handlinga deres på Værnes. Fikk så en skaderapport og beskjed om å ta med den til en koffertbutikk i sentrum. So far, so good.. Men da jeg kom med kofferten til byen, og dro innom Citybag fikk jeg til svar: "sorry, vi har ingen avtale med Wizzair, dra til Morris" Gikk så til Morris, og gjett hva de sa..? "Vi har ingen avtale med Wizzair, så kan ikke hjelpe deg" Dette er de 2 koffertkjedene i Trondheim, så vet liksom ikke hva man skal gjøre. Noen her inne som vet hvor jeg skal dra? Frykter at Wizzair IKKE har avtale med noen i Trondheim i det hele tatt, og det å kontakte de pr mail, forklare problemet og få noen penger derifra ser jeg på som lite sannsynlig.. "Billig"-selskap vettu.. Skal til Berlin om 3 uker, så hadde vært fint å fått fiksa det innen da uten å måtte punge ut for en ny. Hjelp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finner dette på hjemmesiden deres:
"Sørg for å fylle ut en skaderapport ved ankomst og før du forlater transittområdet, og deretter ordner du med reparasjon av bagasjen, får en kvittering og vi dekker kostnadene for reparasjonen. Hvis bagasjen din ikke kan repareres, skal du få en skriftlig bekreftelse fra reparasjonsstedet som inkluderer type og verdi på bagasjen. Du får et brev med instruksjoner når du rapporterer inn problemet på flyplassen, og du går frem deretter." Jeg har fått en bekreftelse fra Morris på at den ikke kan repareres.. Men "Reparasjonsstedet"? Hvor er det da? Ingen av de 2 kjedene fører merket (Travelgear) så prisbekreftelse bli jo verre.. Men den kostet ca 7-800.. Brev med innstruksjoner har jeg heller ikke fått, kun en skademelding, med årsakskoder, avgang etc, + en maildresse til Wizzair.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
hvor kjøpt du kofferten?
tenkte at du kunne ta kontakt direkte kontakt med dem |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det var det da.. Husker nemlig ikke helt. Men ikke i umiddelbar nærhet ihvertfall, og tydeligvis ikke på en av de større kjedene :/
Men takker for tipset, skal prøve å freshe opp hukommelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Forsinket/skadet bagasje og forsikring/erstatning | Are G | Reiseforum | 83 | 30-01-2024 13:26 |
Wizz Air - Erfaringer? | FamilyGuy | Reiseforum | 29 | 23-06-2015 19:17 |
Air Canada kaptein skadet av laser | krølle | Flyforum | 9 | 11-09-2010 12:24 |
14 skadet i Air Canada turbulens | MartinL | Flyforum | 5 | 13-01-2008 20:24 |
Wizz air was here | krølle | Flyforum | 11 | 11-01-2007 19:39 |