![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Grand Millennium Sukhumvit hvor man er i ferd med å våkne rundt 25 etasjer ovenfor gårdagens knalltrivelige fly&øl-pub - takk for dette gutta!
Snart blir det å få i seg litt frokost, og etterhvert er målet å finne en ikke så altfor ukjent skredder for Bizflyer. Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra #Ruters Gold Lounge Storo North. Overskyet og Yr truer med et par dråper regn senere. Ja ja, får forberede meg til kampen om sitteplass. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra ett av NSB's grå på Sør-Vestlandet. Her fikk man sitteplass og fint er det på en halvtimes tur. Typisk å avslutte en fantastisk langhelg med mye søvn med en litt for kort natt. Håper på en tidlig kveld i kveld! Ser ikke ut til at skoledagen blir den mest krevende heller så man skal nok overleve.
Ha en |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Intet spes å melde.
Vanlig dag på kontoret. Ha det fiiiiiiiiiiiint.
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn får Trondheim, søndre. Etter ei rimeleg hektisk helg på hytta med plankebæring i oppoverbakke (i temperaturar som står til trøndersk varmerekord) og utskifting av gamal takpapp, er eg "klar" for ny veke. Har ein drøss med ting å ta tak i, før reise-spurten mot slutten av neste veke. Dagen er grå, og eg som tenkte eg skulle spare buss-pengar og ta sykkelen fatt for første gang i år set enn så lenge og lurer på om regnet forsvinn. 0900 får vere siste sjanse....
Ha ein bra dag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra TOS med skyfri himmel og temperaturer som skal opp mot 18 grader ila dagen i følge metrolygene:
http://weather.cs.uit.no/ Fint med nytt bygg og sånt, men manglende solskjerming gjør at man må sitte foran skjermen med solbriller på et par timer til før solen flytter på seg nok til å ikke skinne inn vinduet og rett i fjeset mitt.... ![]() Uken blir tilbragt på kontoret, men dagene blit nok litt kortere enn vanlig da det ser ut til at sommeren stikker innom i hvert fall til og med torsdag - og her i nord må man nyte når man kan da det slettes ikke er sikkert at den finner på å stikke innom senere...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Urk fra det Sørlandske.
Nok en natt med minimalt med søvn og kaotisk drømming. Føles fortsatt som en har en kraftig fyllesyke i kroppen. Kan det være influensa? Tror nok det ja. Enda godt dagene er fyllt med mange møter og aktiviteter på kvelden da. Dobbel urk! BF ![]() Last edited by Bizflyer; 21-05-2013 at 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Tenk at det regnet i morres.....fy for skam !!! Etter de herlige pinsedagene blir man jo litt bortskjemt. Idag skulle egentlig junior-junior og jeg handle litt barneklær,men han sovna så da sitter jeg her og blomstrer litt istedet. Får ta det senere...... Regner med alle har fått med seg at det blir Fly&Øl fredag 24.mai kl.1930. Bord er bestiltt på Den Gode Nabo ( www.dengodenabo.com ) Håper maaange får til å komme - velkommen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God dag fra Forus,
Godt igang med dagen etter en vakthelg. Forberedelser til morgendagen dagstur over sjøen til øya i vest gjøres. Tenkte jeg skulle prøve Eastern til en forandring denne uka. Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra vestsørøst! Her går tankene til Oklahoma .. en forferdelig tragedie .. Kreftene i en EF5 er bare hnsides noe annet ...
Her hoss oss skinner solen. Ble tidlig vekking av gamlehunden som la en 'presang' på stueteppet som måtte renses opp. Heldigvis har jeg en skikkelig tepperenser til slike formål. Ingen spøk å være 15 år for en vov-vov .. Fri i dag. En del å utrette på eiendommen ... men først blir det en tur på dynga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra HEL. Allerede kommet meg langt unna Bangkok etter et hyggelig treff i går. Nå venter straks flyet videre til OSL og deretter EVE. På tide å tjene litt penger igjen, vel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
God tirsdag fra trikken | Someone | Flyforum | 8 | 06-03-2018 20:49 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 10-06-2014 21:46 |