![]() |
|
![]() |
#1 |
NSB First Class
|
![]()
Hei folkens
Nå er jeg en smule bereist, men jeg har aldri vært borti dette med Us Airways og deres kampanjer om kjøp av miles. Jeg er på nippet til å kjøpe for en flyvning bort til FLL den 29 mai på biz. Det som er målet mitt er nemlig å få minst en trans-flyvning med UA som en sweet revenge fra min værste reiseopplevelse noensinne (som UA-surrebukker på IAD forårsaket uten at det var noe galt med billetten). Kort fortalt tok de penger fra meg for red carpet og eco+, men lot meg ikke benytte dette. Så da tenkte jeg at et godt tilbud fra Us gir meg muligheten til å få tilbake valuta og vel så det! Men, etter denne episoden har jeg tatt skrekken fra UA. Når man gjør noe slikt som dette (kjøper dividend miles på tilbud og flyr med *A), kan man "miste" setet sitt? Hvilke rettigheter har man? Vh Helimaf |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Man kan alltid risikere å miste et sete, men en awardbillett skal ha samme rettigheter som en vanlig betalt billet, hverfall fra Europa. Men det er vel ytterst sjelden man blir downgraded fra First/Business, selv om det er en historie her inne hvor det har skjedd. Hvordan du har fått tak i milene aner United ingen ting om. Har du Star-alliance-status og får lagt inn det på bookingen stiller du selvfølgelig litt lenger frem i køen om ting skjærer seg.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 09-05-2013 at 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
NSB First Class
|
![]()
Ok. Takk for opplysningen. Føles meget betryggende at UA ikke vet hvordan poengene tilkom meg. Jeg tar en sjans nå og sitter på tråden med Us sitt award booking center. Går denne reiseruten i orden, blir det en fantastisk tur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) | SQ 777 | Småprat | 4 | 13-05-2015 19:05 |
EB-bonustur med retur til annen by? | robertaas | Reiseforum | 4 | 02-02-2013 10:01 |
Bonustur KRS-LYR-KRS med SAS | Fredrik Propell | TripReports | 35 | 01-07-2012 10:45 |
ECJ med nye EU261/pax-rettigheter domen | Stoarn | Flyforum | 2 | 19-05-2011 09:39 |
Rettigheter ved dagstur med DY. | Twin Otter | Reiseforum | 5 | 10-01-2011 20:16 |