![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mener att nye Widerøe er avhenging av SAS for å kunne overleve på lang sikt.
Tenker særlig på felles data og rutemating . Tar jeg kanskje feil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det var lite utdypet mening. For å være helt ærlig forstod jeg ikke hva du mente. WF klarer seg nok alene, men har en stor fordel i også være en del av SAS systemet. Alt avhenger av Widerøe's evne til å tilpasse seg.
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Både SAS og Widerøe tjener godt på samarbeidet, så det vil fortsette. Det har da også vært en av betingelsene fra SAS' side. Når det gjelder dataløsninger, må vi nødvendigvis skille lag i noen av de applikasjonene vi bruker i dag, men for dere som kunder blir det neppe noen særlig forskjell å merke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Åpningsspørsmålet kan like gjerne snues på hodet; kan SAS klare seg uten Widerøe? I alle fall i Nord-Norge? Og glem ikke at Widerøe tross alt har levert et greit overskudd til SAS-gruppen de siste årene...
Så gleder jeg meg til å se om WIAS kan bli enda bedre, for det er tross alt der jeg bestiller mine SAS-biletter.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Støtte til SAS | sk931 | Småprat | 6 | 18-09-2012 15:00 |
BGO uten Norwegian og nesten uten SAS. | N-3PB | Bilder & foto | 14 | 14-07-2012 12:15 |
SAS og statlig støtte | Robin882 | Flyforum | 4 | 05-11-2010 21:46 |
Mye igjen før SAS kan sammenligne seg med to andre Star-partnere | LN-KGL | TripReports | 27 | 22-06-2009 02:35 |
Virgin America gjoer seg klare for oppstart | LN-MOW | Flyforum | 1 | 26-06-2007 01:41 |