![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]()
Dagens take-off.dk skriver:
Vi elsker at kritisere SAS - ofte med god grund og andre gange med disrespekt, for branchen og selskabet er presset BIG TIME. Glædelig for os .. Hele artiklen her. http://www.takeoff.dk/news/23689 Hislen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm
Posts: 1,525
|
![]()
Busch skriver bl.a.:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]()
Precis , "det är enkeltpersoner som kan spolere en flyvetur eller göre den til en oplevelse".
Hört ombord/aktuell oplevelse på SK CPH-NCE för c:a en vecka sedan, en timma och 5 minuter flygtid kvar till landning , en passagerare frågar efter/vill köpa en produkt ur CloudShop: "Nej, vi ska ha för rast nu så vi säljer inte någonting" var svaret från CC , ingen god oplevelse för passageraren , därefter var ingen CC synlig i kabinen. Aktuellt flightnumber/datum "withheld". Från SAS homepage: Shopping ombord I vår CloudShop Store kan du handla kvalitetsprodukter, skandinavisk design och utvalda gåvor till dig själv, en affärsbekant eller till din familj. Försäljning erbjuds på flygningar som är längre än 1 timme och 45 minuter till/från Köpenhamn samt till/från Stockholm och Oslo längre än 1 timme och 35 minuter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2010
Posts: 179
|
![]()
Etter å ha flydd med SAS i 18 år, er jeg enig i at mange av deres cabin crew er både sure og uhøflige, spesielt eldre danske. Har også opplevd at passasjerer har blitt irritert og spurt de om hvorfor de er så sure og om vi har gjort de noe.
Jeg synes dette er forferdelig synd, for SAS er jo egentlig en bra merkevare og de har mange hyggelige crew som gjør så godt de kan for at alle skal ha en fin tur. Kjedelig for de at noen skal ødelegge det de bygger opp. Last edited by CRJ1000ER; 18-09-2012 at 10:33. Reason: glemte en bokstav |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
Posts: 9,765
|
![]()
Jeg synes egentlig kabinpersonalet til SAS var mye surere før. Da hørte jeg nesten på enhver flygning masse spydige kommentarer fra kabinpersonalet og de hadde regelrette "karakterdrap" mot enkelte passasjerer som bare satt der og måpte over at slikt var mulig i det som skulle være en servicenæring. Ble heldigvis ikke utsatt for noe av dette selv, men man ble jo skremt fra å spørre om noe som helst.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,541
|
![]()
Synes SAS-crewet gjennomgående er flinke. Noen sure dansker og galleyglade nordmenn får vi tåle, men alt i alt er jeg godt fornøyd med den servicen man får ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Warsaw, Poland
Posts: 5,612
|
![]()
SAS har blandet service, men det finner man jo ikke bare der, og servicen er gjennomgående akseptabel. Det er både smil og gjeip. SAS har derimot mye å vinne på bedre service ombord som gratis drikke og snacks, pluss lik service på innenriks og utenriks.
__________________
Upcoming flights: APR ARN-OSL DY 738, OSL-GVA LX 223, GVA-WAW LO E75, WAW-WRO E952, WRO-WAW E70 MAI ARN-OSL SK 32N, OSL-ARN SK 32N JUL BRU-ARN SK 32N |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vestjyder vil have støtte til flere afgange til Karup | Fysikeren | Flyforum | 1 | 14-03-2013 10:42 |
SAS og statlig støtte | Robin882 | Flyforum | 4 | 05-11-2010 21:46 |
12 millioner i statlig støtte til Stord i 2011, 0 til Skien og Notodden | Someone | Flyforum | 15 | 06-10-2010 12:12 |
Ingen støtte til pilotene... | EB | Flyforum | 3 | 28-01-2006 19:10 |
SAS dobler tsunami-støtte | sail4fun | Flyforum | 1 | 07-01-2005 15:39 |