![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det stort sett mixed fleet crew på LHR-LAX eller varierer dette? Hva med LHR-JFK og LHR-EWR? Noen som har erfaring med mixed fleet crew - jeg har sett på andre boards at mange har "mixed" erfaringer....
Hvordan ser man om det er mixed eller Europa crew på europaflyvningene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen som har erfaringer med mixed fleet crews?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Halla! Jeg glemte helt bort denne her jeg.
Jeg har masse erfaring med Mixed Fleet. Det var en litt blandet erfaring i starten. På den ene siden var de ekstremt entusiastiske og ga virkelig jernet. Det var tydelig at de var skikkelig stolte av jobben sin og jentene svinset rundt i kabinen som man ser på bilder fra 50-tallet. På den andre siden var de ikke så raske. Det kunne lett ta 3 timer før middagen var servert på en nattflight, noe som ikke er like fett. Nå merker jeg ikke lenger forskjellen, bortsett fra at Mixed Fleet er yngre og har kulere hatter. WW-fleet virker på meg også å ha fått et oppsving i entusiasme. Rutene går på omgang. Så når MF har LHR-LAX, så har de samtlige flyvninger på den ruta. Tidligere var det ganske store motsetninger internt. Satt ved siden av en Nordmann som jobbet i World Wide Fleet, på vei fra OSL-LHR. Han skulle jobbe seg ned til Singapore, og hadde utrolige mengder edder og galle om Mixed Fleet Crew.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 07-04-2013 at 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hva er egentlig mixed fleet i forhold til WW-fleet. Er alle sammen britiske? Hva er greie egentlig bortsett fra at det antegelig er noe Ba har satt i gang for å spare penger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NERDE ALLERT - BA Mixed fleet har overtatt LHR-OSL | Fnate | Reiseforum | 12 | 16-07-2014 20:23 |
Har DY begynt med service til pax? Stoler på "venterommet" | krølle | Småprat | 5 | 22-01-2014 17:30 |
"Finding a mouse in an aircraft fleet" | BSSW | Flyforum | 0 | 08-01-2011 13:17 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |