![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har i utgangspunktet billett hjem med SAS/United fra MCO i morgen, men den ønsker jeg å endre til slutten av april. Jeg economy extra - flexible, og får opp NOK 1500 for å endre billetten, men jeg får tydeligvis ikke gjort endringen gjennom sas.no, får opp melding om å kontakte kundeservice (som selvsagt er stengt nå...)
Noen som vet om det er noen tidsfrist for å endre billetten, eller er tidsnok om jeg gjør det i morgen tidlig?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
De er måske vågne her:
SAS Customer Contact Center (+1)800-221-2350
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Drar opp denne posten igjen. Fikk endret billetten uten problem sist gang, måtte bare velge en annen dag. Men nå har det seg sånn at jeg ikke kommer meg hjem på den datoen jeg endret den til. (Problemer med å få solgt bil og slikt).
Når jeg går inn for å endre billetten, får jeg opp at endring ikke er mulig for øyeblikket, kontakt SAS kundeservice. Jeg tenkte å ringe de i morgen, men er det noen begrensning på hvor mange ganger jeg kan endre billetten? Jeg har fremdeles economy extra - flexible.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nei, du kan endre så mye du vil!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gebyr ved endring av SAS-billett på flyplass? | chrisljo | Reiseforum | 5 | 28-08-2014 12:40 |
SAS Plus - endring av billett? | Twin Otter | Reiseforum | 2 | 29-06-2013 00:50 |
RWT med Skymiles MCO-OSL/TRD-MCO | WF2BNN | Reiseforum | 5 | 08-08-2011 23:58 |
Endring av bonus billett. | SudCaravelle | Reiseforum | 1 | 20-06-2010 19:24 |
Norwegian, endring av billett | Fokker 50 | Flyforum | 16 | 18-04-2007 17:03 |