![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Hvilke gebyrer praktiserer SAS ved endring av SAS Pluss på flyplass?
Har selv betalt 0 ved endring samme dag i loungen, men er det forskjeller om det er samme dag, eller om man gjør det på billettkontorene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er ikke noe gebyr, men du skal i utgangspunktet betale mellomlegget hvis det ikke er ledige seter i din fare bucket. Selv har jeg sluppet det når jeg jeg henvendt meg i gaten for å komme med et tidligere fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ok, har du noengang flyttet en flight fremover flere dager/uker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, da bør du forvente å måtte betale et eventuelt mellomlegg til ny farebucket
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Endrer pluss billetter hele tiden, når endringen blir gjort samme dag på flyplassen blir det i ca 30% av tilfellene et mellomlegg, avhenger av hvor mye goodwill det er hos den jeg treffer på. Alt som gjøres over tlf eller på nett samme dag eller dager i forveien kvalifiserer alltid til en endring i prisen, enten et mellomlegg eller at jeg får penger igjen. Det er bare Plus fullflex som ubetinget kan endres til en annen flight.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gebyr/Kostand for endring av EB-billett/*A bonusbillett | Ph34r | Reiseforum | 9 | 27-02-2014 13:20 |
SAS Plus - endring av billett? | Twin Otter | Reiseforum | 2 | 29-06-2013 00:50 |
Endring av billett med SAS (MCO-TRD) | Marius_S | Reiseforum | 3 | 27-04-2013 12:55 |
Gebyr for endring av SAS billetter | nick5000 | Reiseforum | 2 | 30-11-2012 11:17 |
Endring av bonus billett. | SudCaravelle | Reiseforum | 1 | 20-06-2010 19:24 |