![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skal ut å fly til uka med AirBerlin og det står følgende på hjemmesiden deres:
Quote:
![]() Har aldri flydd med dem før. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kommer anpå hva slags billett du har, her er fotnoten for JustFly-billetter:
Quote:
Jeg har reist med AB flere ganger (sjekket inn på nett) på andre type billetter og da er det ingen kontroll.
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ok, denne var ny. Jeg forstår det slik at selvom jeg kun har håndbagasje, så må jeg veie denne i skranka til AB før security på OSL slik at jeg får en lapp som sier "Godkjent" for ellers kan jeg bli nektet avgang.
Tungvint da til og med Ryanair ikke er så nazi på dette... ![]() En annen ting, er det slik med AB som med DY at jeg kan velge sete når jeg står ved automaten deres på OSL? Eller må jeg betale for dette på forhånd om jeg vil velge plass selv? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
critical mind
|
![]()
Hei Robin.
Flott at du har valgt a ta en tur med oss i AB! Som sagt för, sa avhenger det stort sett av to ting. Först og fremst booking-classen din. Har du Z, sa har du en "JustFly" billlett som er meget restriktive (husk ogsa at du ma sjekke inn pa nett!). Har du en annen bokstave som Booking-class, sa er det bare a slappe av. Ting #2 er handling agent pa OSL og hvor strikte de er. Det kan jeg ikke si noe om. Her nede i Tyskland vil jeg si at dette er mer strikt, alle stasjoner ble minnet at de skulle veie handbagasjen av JustFly Pax. Ellers er det bare a önske god tur ![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det står hvertfall i bookingdialogen på side to hvilken "fare family" du kjøper, dvs. flex, classic osv. så du kan jo finne en tilsvarende pris og sjekke der.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser ut som om det er "FlyClassic"! Supert!
![]() Da slipper man å stresse med å besøke skranken til AB og gå gjennom security. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BA tillater 46 kg i håndbagasje! | CFN_001 | Småprat | 28 | 24-10-2011 14:45 |
For mye håndbagasje? | Novair | Reiseforum | 13 | 11-08-2009 17:28 |
hastespørsmål om håndbagasje | SAJblue | Flyforum | 3 | 26-12-2007 21:49 |
SAS IC og håndbagasje | Martin | Flyforum | 4 | 04-12-2007 16:51 |