![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
Ja, da tenkte jeg som så, at jeg skulle prøve meg på en tripreport, så får vi se hvordan det bærer i vei etter hvert her. Dagen begynte rundt 08, pakket det siste, og kvart over 10 kjørte samboeren til kompisen min meg opp på flyplassen. Vi fikk kjeft av ei overivrig, godt voksen og godt fyldig parkeringsdame for at vi kjørte inntil på handicap for å slippe av meg, til tross for at det bare tok maks et halvt minutt. Der kunne vi ikke stå!! Hu fikk beskjed om å roe ned egget eller kanskje finne seg en annen jobb
![]() ![]() Kom litt tidlig, så det ble en cola på peppes før innsjekk/bagdrop åpnet for AY, og en liten briefing med kompisen jeg reiser med, han med SU på flunka nytt 77W. Som nr 2 i businesskøen, så trodde jeg ting skulle gå fort, men foran meg sto en ung 4-barns-familie med masse bag, i tillegg hadde frøkna i skranken problemer med det tekniske utstyret, så ting gikk litt smått. jeg mistenker småbarnsfamilien skal fly hele veien med meg nedover, så jeg lurer på hvordan de unga der blir å ha løpende rundt mellom setene der framme i 340`n.. Den tid den sorg, jeg har kjøpt meg nye noise cancelling hode-klokker ![]() kjapt igjennom fast-track, ingen spesielle hendelser, her til jeg nå sitter på bussgate 47c, og venter på transport bort til 18X, der 320`n skal ta oss over til Helsinki. Skal prøve å få tatt noen bilder over, tror jeg sitter alene, så da kan man knipse i vei! Jeg oppdaterer vel fremme i Helsinki, der det vel blir tid til et lite besøk i finnair-loungen før neste leg til Bangkok! Hasta la vista, enn så lenge!
![]() |
#2 |
evig optimist
|
![]() ![]() da har man kommet seg vel fram til hel, så må er det en lappin kulta mens jeg ser ut på oh-lqg som skal ta meg videre til bkk :-) dette går bare godt. rolig flight over hit, ikke noe spes å melde. tok bilder, skal ordne med de senere. barnefamilien skulle på ay089, så de har alt reist videre. fin lounge dette! boarding om en liten time, på gjensynet!
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
vel ombord i 340'n her på gate 36, helsinki vantaa. setekartet fra expertflyer stemmer nok bra, ganske romslig her fremme! så langt tomt i nabosetet, men plutselig kommer det en upgrade. håper ikke det men. økonomi så rimelig fullt ut, tør jeg gjette på 90% belegg? ja det tør jeg. en liten preflight sjampis i glasset, dette tror jeg skal gå bra til tross for 340 og ikke 330 med lie-flat.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Flotters rapport så langt.
Er det samme seter som SAS har i business eller? De ser ganske like ut. God tur, jeg gleder meg til fortsettelsen.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Spennende med AY! Gleder meg til fortsettelsen!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Liker liverapporter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå må du vel ha landa snart?
![]() Har sansen for de finlandia-aktige glassene, minner meg om yngre dager ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
evig optimist
|
![]()
Hehe ja har landet forlengst. skal oppdatere i mårra, akkurat nå skal det bespises før utpå litt her
![]() |
#9 |
evig optimist
|
![]()
Da man på louis tavern loungen på g-piren her på bkk i påvente av fly hjem. dette bør gå etter rute, for jeg har bare 50 min layover i hel før flyet hjem i kveld. ser ut på expertflyer som biz er knadd fullt i dag, så i dag er det nok ikke mr. N.Obody jeg har ved siden av meg. men man skal vel ikke klage. kommer mer om hele turen i løpet av uka! vet ikke hvor mye bilder jeg blir å ta i dag med sidemann, vi får se :-)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Til Thailand med US Dividend Miles i C & F Vol. II (Nov. 2013) | HS-TLD | TripReports | 55 | 20-02-2014 14:08 |
Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013) | HS-TLD | TripReports | 82 | 02-11-2013 23:20 |
Thailand (Østen) sommeren 2013 | panerai | Reiseforum | 4 | 29-06-2012 13:09 |
U2 on tour | LN-MOW | Flyforum | 0 | 18-04-2005 22:14 |
Star Tour vurderer Brasil som erstatning for Thailand | EB | Flyforum | 9 | 04-01-2005 15:47 |