![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Her sitter man i selveste Syden. I dag bærer det hjemover. Ser at jeg foreløpig er eneste person på to rader i Extra på SK. Det kan endre seg så klart, men det hadde vært helt ok med en tre-seter for seg selv.
Elefanten synes en egen minikabin er helt naturlig for en "Helt av Canariunionen", som han kaller seg. En flott dag ønskes.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God formiddag fra SK7399.Passerer over Lodz om ett par minutter. Merker stor forskjell på SAS og Norwegians internett oppkobling. SAS tar 79,-? kroner for hele turen. Kan betale det hvis hastigheten er like god hele tiden. Norwegian virket dårlig fra KRS til OSL i går kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen.
Akkuat vært ute å ruslet i solen en tur, greit det så våkner man. Straks en tur til butikken for noen innkjøp, og så blir det litt ryddiing i heimen. Ser det trengs. Ha en strålende dag ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag fra Stavanger! En del småting som skal unnagjøres i dag. Må en tur i butikken og handle inn, en tur til nærmeste byggvare og en del indretjeneste må unnagjøres.
Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Filtvedt hvor solen gjør vintermiljøet her ute til en fryd for øyet. Får vel passe på å få inntatt litt frokost snart før lørdagskvelden kommer sigende på...
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flysitter
|
![]()
God morgen fra ett solkledd indre østlandet. Akkuratt sett Aksel suse ned til gull(med forbehold), den gutten er helt rå...
ha en fin en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Front section flyer
|
![]() ![]() Her blir det nok en fest etter å ha sett Svindal feie all motstand til side ![]() Ha en flott lørdag ![]()
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
G'ettermiddag fra Trondheim.
17 kalde da jeg sto opp kl 07, pussig nok det antallet øl jeg tenkte å svelge unna ikveld......... ![]() Årsfest på Rica Nidelven ikveld-blir stas ja. En god lørdag ønskes alle ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag ettermiddag fra det Sørlandske!
I seng kl 0430 i natt etter dobbel jobbing. Godt å få sovet litt utover dagen da ja. Kaldt men solskinn, og har bare tenkt meg en liten tur ut på butikken. Ingen planer for dagen, men muligvis noen kalde i aften. Ha en fin lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Holmenkollbanen. 54km er langt på ski når man har en dårlig dag i både hode og kropp. Men jeg kom meg i mål. Blir å komme seg til Tjøme og uke lenger og merker der skal blir godt med noe jodlevann i glasset. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God dagen frå Roma. Har sjekka ut Forum Romano og Colloseum i dag. Førstnemde med lokal guide; ei som var arkitektprofessor. Med seg hadde ho bror sin, som retta på annankvart ord ho sa... Lure på kva han var... Kald her nede, men det er visst kaldare i Trøndelag. I morgon skal Alitalia og KLM ta oss heim etter ei lang, men interessant veke. Ha ein bra dag!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 17 | 11-09-2016 14:16 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Shanghai | Hypern | Flyforum | 23 | 05-04-2014 22:52 |
God lørdag fra SVG. | Twin Otter | Flyforum | 7 | 29-03-2014 18:26 |
599,- fra Sola til Syden | sirpjalle | Flyhistorisk forum | 0 | 18-11-2010 09:21 |