![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hoy fra Sola. Søvn er oppskrytt! I dag står det rett og slett en MR på programmet. Madrid i Plus er målet. Hjem med Sk1876 i kveld. Sove??? Det kan man gjøre en annen gang.
Ha en fisefin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bonusjeger
|
![]()
God morgen! Avreise til LHR med BA757 i dag fra BGO som konsekvens av billige Club Europe-billetter tidligere i mars. Gleder meg mye, blir første gang med BA, og første gang i Club Europe. Ha en fin dag alle sammen!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Sol og et par grader pluss. En tur til Raudalen med slalomski venter før det ikke er helt usannsynlig med endel god mat og drikke i kveld. Ha en fjong dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Stavanger-solskinnet
![]() I dag skal det legges gulv på gjesterommet, så kan vi få oppretta ro, orden og normal tilstand i huset igjen. Synd å vera inne i slikt flott vær, men kva gjer ein ikkje for husorden? ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm. Da har man skuret badet fra gulv til tak og er svett som en kommellballj. Skjønner at så mange av husmødrene på vindern er slanke, altså. Dæsken.
Ellers får man vel pelle seg på Polet etterhvert. Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
Flysitter
|
![]()
God lørdag fra skyfylte IAD. Snart går turen ned til Verizon og en stor ting på #todo listen blir avkrysset.
NHL kamp med Capitals vs Bruins. Go whatever teams suportere jeg har klart å bestille plass ved. Ha en skyfri en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i vestsøsøst er det ganeke enkelt en miserabel dag. Men hva gjør vel det? Jeg har jo jobbhelg likevel ..
![]() Guttungen er forhåpendtligvis kommet seg til ATH. No news is good news. De har fri wifi på hotellet, så det dukker sikkert opp noe på Facebook etterhvert. Kaffekoppen er full .. katta ligger på Biman-teppet sitt bak meg og det er fotball på TV. Life is good !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Dagen fun fact som jeg nettopp oppdaget. Den Lille Nøttefabrikkens bokser har bilde av et boarding card fra gamle BMI
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra fergekaia.... | dc-8-63 | Flyforum | 20 | 27-01-2018 16:16 |
God lørdag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 06-01-2018 22:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Singapore | sirpjalle | Flyforum | 11 | 12-11-2011 20:46 |