![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Driver å planlegger en reise til Guangzhou i april. Finner ikke så mange som flyr direkte dit fra europa.
Den korteste reiseruten er via AMS med CZ. Er det noen som har erfaring med å reise med disse? Evt. tips til andre reiseruter fra mitt startsted SVG? Kan nevne at jeg reiser med kollegaer som ikke deler min lidenskap for fly og bare vil fort frem. PS! Planen er å reise hjem fra HKG. Er det noen søkemotorer som er i stand til å regne ut en pris på en slik sammensetning, eller er det kun reisebyråer som får til dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kayak, momondo, skyscanner, priceline...
Ellers check flightfox (Se linket herunder) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for innspill. Ser ut til at vi både starter og avslutter med Hong Kong og reiser heller.
Ser ut til at det står mellom KLM og BA prismessig. Hva anbefaler folket av disse to (økonomi). Har ikke prøvd noen av dem. Forrige tur i fjor gikk med LH A346 vi MUC. KLM eller BA? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har selv flydd CZ fra AMS til PEK, helt tipp topp, ingen betenkeligheter med de. I økonomi er BA og KL potato potata, men personlig foretrekker jeg flybytte på AMS fremfor LHR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg holder meg til denne tråden.
Momondo synes jeg fungerer utmerket. Når jeg legger inn kriterier angående ønsket reisetid, avgang og ankomsttid, så fikk jeg opp et alternativ med QR. Best pris, men litt lengre reisetid. Samt 2 flybytter siden utreise er fra SVG. Har hørt mye positivt om QR i økonomi og vurderer det. Spørsmålet er om en slik reise jeg får opp, der første leg er med SK til OSL er å regne som en gjennomgående billett med de sikkerheter det innebærer med tanke på kanselleringer eller forsinkelser hos enten SK eller QR? Noen her som kan svare på det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ja. De har intelining, og selges den som en billett er det også en billett
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vel, da ble det BA 27/28. Får forhåpentligvis prøvd B77W som jeg ikke har på lista ennå.
![]() Men fant ut at reisebyrået vi bruker ikke får reservert seter hos BA, og dette var visst BA ganske alene om fikk jeg opplyst. Er det ingen måte å skaffe seg favorittsete på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
hvis du går inn på bookingen din på ba.com så kan du prøve der. Det koster ekstra da....
Bare bruk dit booking nr på manage my booking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott. Takker!
Fant ut at Ba 27/28 tydligvis opereres med 744 på våre datoer. Nå opereres denne ruten primært med 77W, samt 772 i ny og ne. Noen som kan se i amadeus om BA 25/26 som nå opereres med 744 muligens bruker 77W i slutten i april? I så tilfelle bytter jeg nok om. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Guangzhou | Hypern | Flyforum | 14 | 10-12-2017 19:29 |
Guangzhou, noen tips ? | Eirik | Reiseforum | 2 | 30-09-2008 17:41 |
Finnair åbner Guangzhou | PP | Flyforum | 13 | 17-11-2004 19:50 |
SAS kigger på Guangzhou/Canton (CAN) | TheDane | Flyforum | 12 | 30-09-2004 18:10 |