![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
OK... for dere som er interessert i hvordan det går på denne siden av dammen...
Quote:
Vi får se hvordan dette går videre... ![]() Dag
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
jetBlue paa ATL renner meg i hu ... de kjoerte tungt ut med ruter til vestkysten, men dette var akkurat da airTran bestemte seg for aa ekspandere vestover. I tillegg kappet DL priser og poeste paa med bonuspoeng paa de samme rutene.
jetBlue trakk seg mens leken var god.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og DL setter inn et kraftig støt på JFK, med mye upstate feedertrafikk, både jet og DH8. JB's E-190 blir ikke alene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hverdagen har tydligvis innhentet våre blå helter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann...
For all del, JetBlue har et flott produkt, men som du sier EB, hverdagen ligger der for de fleste... Selv våre venner hos Southwest begynner å føle presset av høyere fuel priser da de har færre fuel hedge'r i år... og til høyere priser... ![]() Dag
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er prisene de samme, så har vel JB en liten fordel hvis vi tenker Inflight-entertainment. Men det er bare meg... Jeg skal fly 777 inne i USA om en drøy måned.
![]() |
#7 | |||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mørke skyer for JB ser det ut til
http://www.newyorkbusiness.com/news.cms?id=13154 http://www.nj.com/business/ledger/index.ssf?/base/business-2/114205650167800.xml&coll=1 Quote:
Quote:
Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Disse analystene 'tolker'tall i alle retninger, saa jeg vil ikke legge for mye vekt paa hva de sier. jetBlue er totalt sett i god finansiell situasjon, og saa lenge det er selskaper som ligger daarligere an, er jeg ikke saa veldig bekymret.
Mya kan skje paa et aar, og hvis f.eks. NW gaar dunken eller fuelprisen stuper, kan det godt bli kjemperesultat igjen neste aar. Neeleman & kompani er smarte, jeg vil bli forbauset hvis de ikke har regnet med at det ville komme boelgedaler ogsaa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ingen gratis servering ombord på UA15/14 EWR-HNL-EWR | Cecilie | Reiseforum | 28 | 02-12-2013 16:10 |
Beste US Domestic First (TPA-SEA)? | ILS2 | Reiseforum | 18 | 23-01-2012 04:02 |
EWR-MCO, EWR-OSL med Continental og SAS | SudCaravelle | TripReports | 12 | 08-08-2011 20:16 |
Hvilket flyselskap (OSL-TPA) | LN-BEF | Reiseforum | 16 | 12-11-2009 04:10 |
jetBlue i gang paa EWR | LN-MOW | Flyforum | 1 | 06-10-2005 05:54 |