![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2009
Posts: 444
|
![]()
Hva skal til for at et Widerøe på egne ben kan klare å ta over rutene på Vestlandet mellom TRD og SVG, dvs TRD-SVG, TRD-BGO-SVG og TRD-AES-BGO-SVG? [Og evt resten av rutenettet SAS tilbyr innenlands]
Vil introduksjon av enten C-series og/eller E-jets kunne hjelpe her eller må man skaffe til veie grønne griser? Det største problemet jeg opplever med Norwegian i dag er det svake antallet flyavganger som tilbys mellom særlig TRD og BGO/SVG. Med tre daglige avganger versus SAS sine sju (9 med mellomlanding i AES). |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En helt takker av - etter 42 år | Wiggo Hovde | Småprat | 0 | 27-01-2014 08:44 |
Prosedyre etter go-around | SpotOn | Flyforum | 7 | 19-01-2008 13:41 |
Etter avgang | Preben Iversen | Flyforum | 9 | 09-02-2007 18:26 |
KL følger etter.. | SQ 777 | Flyforum | 4 | 30-01-2006 17:05 |
WF: er på jakt etter.... | sail4fun | Flyforum | 7 | 06-09-2005 19:38 |