Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 14-11-2012, 06:08   #1
CRJ900
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2009
Posts: 444
Widerøe WF etter SK

Hva skal til for at et Widerøe på egne ben kan klare å ta over rutene på Vestlandet mellom TRD og SVG, dvs TRD-SVG, TRD-BGO-SVG og TRD-AES-BGO-SVG? [Og evt resten av rutenettet SAS tilbyr innenlands]

Vil introduksjon av enten C-series og/eller E-jets kunne hjelpe her eller må man skaffe til veie grønne griser?


Det største problemet jeg opplever med Norwegian i dag er det svake antallet flyavganger som tilbys mellom særlig TRD og BGO/SVG. Med tre daglige avganger versus SAS sine sju (9 med mellomlanding i AES).
CRJ900 is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
En helt takker av - etter 42 år Wiggo Hovde Småprat 0 27-01-2014 08:44
Prosedyre etter go-around SpotOn Flyforum 7 19-01-2008 13:41
Etter avgang Preben Iversen Flyforum 9 09-02-2007 18:26
KL følger etter.. SQ 777 Flyforum 4 30-01-2006 17:05
WF: er på jakt etter.... sail4fun Flyforum 7 06-09-2005 19:38


All times are GMT +2. The time now is 03:38.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.