![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Her er rundstykkene i ovnen og kaffen på kanne. Temperatur ligger på behagelige 1,3 + , og begge småttiser er fornøyde.
Senere blir det siste pjuskinga i yttergangen,og deretter bursdag til en niese. Ha en strålende søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Frem med skuffa! ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Ikke helt sikker på hva værvarslet til Thomas for bondelandet betyr, men her i mer urbane strøk er det overskyet og småsurt. Dagens agende er å gjøre alt det jeg ikke rakk i går, samt alt som skulle gjøres idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fortsatt bra vær her i Bergen. Tenker å ta en tur ut å bytte dekk mens solen fortsatt skinner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() La oss enkelt oversette METARn slik: OBS-varsel for Telemark, Buskerud, Oslo og Akershus: Søndag kan det forbigående bli vanskelige kjøreforhold pga nedbør som sludd og snø
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Hilton Paddington, normalt sett burde vi kanskje sovet et-par timer til etter at vi fant DEN pubben rett bortenfor her!
Nei..får tømme den nystartede boksen med med Grolschen før frokosten venter og vi får etterhvert bevege oss utover mot Southampton og Queen Mary 2 for en uke på havet! ![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Tananger,
Nydelig høstvær idag , første dag med nattefrost på denne siden av sommeren, is på bilen! Bedre dette enn den våte sensommeren/høsten vi har hatt så langt. Det fine været skal nytes ute idag med tur på jærstrendene. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra Bergen. Sjekket EB-kontoen min i dag, og til min overraskelse, så har jeg blitt EBG igjen! Skulle egentlig manglet et par tusen poeng etter USA-turen min tidligere denne uken. Men så ser jeg at bookingklassen ble oppgradert til C på op-up'en min. Trenger visst ikke Optiontown når du får op-up med full poengopptjening!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dag fra Kongsberg også. Snø og sludd i luften her i dag og ellers sur og kaldt med temperatur på rundt 3 grader. Formiddagen ble brukt til en langtur med løpeskoene. GPS sa at turen ble på 26 km og det må en si seg fornøyd med.
Jeg har også en plan å få tatt den turen med QM2 en gang. Men det blir nok ennå noen år til det blir aktuelt. Ha en riktig god tur over Atlanteren.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Denver. Sliten og slaff, men om 8 timer og 24 minutter er messa her borte ferdig. Da rettes snuta direkte mot 2 hele dager ferie i Wyoming, diger SUV og Cola i kjøler'n. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Skaun!
![]() Litt sliten etter en rødvinskveld med hjemmebakt New York Cheesecake og planlegging av neste sommers USA/Bahamas-ferie.. Hjemme en hel uke nå faktisk, før reisekjøret begynner igjen. Nå står Malta for tur, før Dublin, Shanghai, Berlin og Manchester... Det mest positive er vel at når man er ferdig med turene skriver vi 11 Desember, og da er det straks jul.. hehe. ![]() Ha en fin dag, Ibuxen ropte nettopp fra skapet her, så må hente den.. ![]() ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra BGO. Først nå skjønner jeg ingenting. De siste ukene har jeg fått kjeft for å ikke ha sjekket inn, og dermed havnet i midtsete langt bak. Derfor tenkte jeg at denne gangen skulle jeg være flink, og gjøre dette. Når jeg så gikk til skranken for flyet før min avgang, så fikk jeg ikke være med ettersom jeg allerede er innsjekket på neste avgang. Dermed risikerte jeg å miste min videre connection. Nå ser jeg at min oppsatte avgang (SK286) er forsinket, og at jeg dermed risikerer å miste siste avgangen til EVE i kveld. Om det skjer, så blir jeg arg!
Kan noen være så vennlig å fortelle med hva som gjelder nå. Skal man sjekke inn, eller skal man ikke sjekke inn? Ikke mye poeng i fleksible billetter når man ikke får bruke de hvis man allerede er innsjekket. Dette er en sak som begynte etter omleggingen av bookingsystem. Tidligere var ikke dette noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg opplever av og til (hvis jeg har flere bookinger på samme rute samme uke) at de endrer feil booking. Da ender jeg opp med et godt kvarter i serviceskranken mens de krangler med PC'en og 2.linje support siden systemene går helt i frø. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Istanbul. En liten whisky på kammerset før siste kveld ut. Tidlig avgang i hjemover, og så venter en kveldsvakt. Håper å unngå flydrama!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
'ettermiddag fra Concourse F på Hartsfield! Her sitter man og venter på buss til Europa. Første stopp er Frankfurt, og sannelig ser det ut som Selveste Stjernebussen er her for å hente meg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Uff a meg for en søndag.
Gikk visst galt i går kveld også! Skadene er i høyeste grad selvpåførte. Formen blir nok bedre i morgen. Nesten så jeg gleder meg til helga er over og mandagen begynner! Akk ja! Det er nok derfor jeg drikker! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |