![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har fått pepper for i annen tråd nå for ikke å ha riktig info selv om mye av den er selvopplevd. Tenkte derfor at jeg vil dykke litt ned i materien og ikke si hva jeg vet(her har jeg litt annen info og ikke fra min kamerat han jobber tross alt ikke på gate) men min påstand er at:
Ved forsinkelser hvor passasjerer venter på å komme seg avgårde så skylder kanskje gate personalet på catering, cleaning el sent innkommet fly men så er det feks et crewmedlem som har forsovet seg/var syk så standby måtte innkalles. Sågar kan det være noe snag men man kaller det helst ikke forsinkelse pga teknisk. Er det gate personalet som sier dette, er det selskapspolicy som er førende for dette el er det rett og slett bare diffusgjøring av fakta. Kunne ikke selskapene/handlingselskapene bare fortalt sannheten - det tror jeg ville blitt respektert mer. Alle vet at det ikke er ektra crew ombord i flyet. Hvordan jeg vet dette kan jeg komme tilbake til. Jeg har de beste eksempler fra de 2 største nordiske flyselskaper(også selvopplevd iom at jeg har levd en tid sammen med ei flyvertinne)..
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppførsel ved gate/avvist ved gate. | Tornerose | Småprat | 7 | 22-01-2016 15:19 |
God natt MH370 - sannheten bak det savnede flyet | LN-REF | Samlerhjørnet | 2 | 09-11-2014 08:31 |
Hvorfor er alltid SK4175 alltid forsinket på søndager? | KLM 1200 | Småprat | 9 | 09-04-2014 02:03 |
Pynte på sannheten? | ENGM 911 | Bilder & foto | 3 | 29-04-2013 10:23 |
Sannheten om Amerika | LN-MOW | Flyforum | 1 | 22-11-2005 09:35 |