![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen ordentlig tripreport fra meg denne gangen, så jeg lager heller en liten fotonovelle, hovedsaklig med flybilder. Kun ett fra Bodø Air Show - kommer en egen liten post derfra etterhvert ....
Alle bildene er tatt med iPhone eller Panasonic Lumix DMC-ZS8, mitt nye 'festkamera'. ![]() Plastikkbussen min kom seilende akkurat da jeg parkerte bilen. ![]() Etter en lang tur med shuttle'n, kom jeg frem til den nye internasjonale terminalen. Fin og lys og med masse vinduer. God utsikt allerede fra innsjekkingsområdet. ![]() Litt nærmere, gjennom vinduet. ![]() Det gode inntrykket fortsetter bak security. Her fra sentralområdet. ![]() Delta 747 bak gateområdet. Vinduene gir fine effekter. ![]() Litt mer Delta 747, akkurat ankommet fra Tokyo. ![]() En fransk dundre med stooore mugger! ![]() ![]() Da spoler vi fremover til leg'en Trondheim-Mosjøen,, og for de som måtte lure, slik ser det ut ombord i LN-ILS. ![]() Spole litt mer frem, og her er LN-WSC, vår Q200 nummer to, som kommer i trafikk om en uke eller to... ![]() Da var det klart for hjemreise. Første leg gikk i strålende vær via Sandnessjøen. ![]() Ganske spektakulært å snitte De Syv Søstre både inn og ut. ![]() Fra Trondheim til Køben var det MD80 - og det var det også videre til Frankfurt. Herlig !! ![]() - End of Part 1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Part 2:
![]() Benplassen på 3C er upåklagelig. Knytteneve unødvendig. ![]() Et par sandlopper fra CPH: Gulf Air/Privat Air BBJ. ![]() .. og en A330 fra Qatar. ![]() Park Inn ved Terminal 2 i FRA har bra spottermuligheter fra rommene. Ifølge flightradar24 er dette Air Moldova, så jeg mistenker det er noe innleie ... ![]() USAirways A330 ![]() ... og Delta 767-400. ![]() Og da flytter vi oss over til Z-gate, hvor jeg traff denne United 747'en, fortsatt i gammel bemaling. ![]() S7 737-800 .. fargerik fugl. Synd den ikke ville komme nærmere. ![]() Nok en Privat Air BBJ - denne fra den tyske avdelingen. ![]() Nok en dundre med store mugger - denne en kanadier. ![]() - Mirror mirror on the wall .. who's the prettiest A340 on the field? ![]() Wow! A-760!! ![]() Takk for titten !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fantastisk serie LN-MOV, bilde nummer 5 av Delta B747 med folk i forgrunnen var skikkelig stilig. Har du gjort flyet svart/hvitt eller er det en vinduseffekt? United 747 ovenfra og Lufthansa A340 som speiler seg var også flotte
![]() Last edited by Kanon; 25-06-2012 at 02:07. Reason: Rettet feil modellnummer hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Skitne store mugger er vel mer korrekt beskrivelse av AF. Stilig nesebilde av UA forresten.
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
[QUOTE=Kanon;757730], bilde nummer 5 av Delta B747 med folk i forgrunnen var skikkelig stilig. Har du gjort flyet svart/hvitt eller er det en vinduseffekt? ]
Satt og klønte med noen fargeinnstillinger, og det bare 'ble sånn'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder Andreas...Takk skal du ha
![]() Ser ut til at det ikke er noe å si på benplassen ombord i MD`en. Svært lenge siden jeg har flydd MD (les: skikkelig fly...) og skal forhåpentligvis få lov i oktober på CPH-OSL. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Transportfotofil
|
![]()
Takk for et trivelig innblikk i franske mugger og steingamle søstre. Dette var en fin start på uka!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fin fotonovelle
![]() ![]() ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flott dette ! Du overlevde i FRA uten kofferten? :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flott bildeserie dette
![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Joa, savnet å kunne skifte skjorte, men det gikk greit ..
Var du også involvert? Damen hos LH Bagasjeservice i FRA var dypt imponert når jeg plukket frem telefonen og uten venting fikk kontakt med en person som øyeblikkelig sørget for å få den raskest mulig ekspedert til ATL .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
OI OI OI. Må bare skrøyde her, dette var helt fantastisk bra bilder.
![]() ![]()
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Det stemmer det, men Delta gjemte den på bakrommet, så det tok meg en time å få tak i den. Men den var der. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder LN-MOW... LIKE
![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg likte bildene dine veldig godt. Har såvidt begynt å ane at jeg kanskje ønsker meg et kompakt-kamera til turer hvor jeg ikke er så lysten på å drasse på alt fotoutstyret mitt.
For eksempel på bilde av S7 i Frankfurt. Hvor mye zoom har du brukt der tilsvarende min 70-300 linse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Den var vel nesten på max .. 16x .. pluss at jeg croppet litt. Den var jo helt ute på banen så den var langt unna. Det største problemet er egentlig å holde kameraet stødig på så lang avstand.
Slik er originalen: Last edited by LN-MOW; 27-06-2012 at 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fin reiseskildring, skaper absolutt reiselivet i bilder for "vanlige folk". Virkelig bra
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig bra "triprapport".
Vidar
Kaffe er viktig ! <a href="http://www.airliners.net/search/photo.search?usersearch=133386" target="_blank">My photos on airliners.net</a> <a href="http://www.airpics.net/results/sKeywords/vidar_ringstad" target="_blank">My photos on airpics.net</a> <a href="http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/search.php?tag=Vidar+Ringstad" target="_blank">My photos on planespotters.net</a> |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Atlanta - 20 juni 2017 | LN-MOW | Bilder & foto | 1 | 22-06-2017 07:47 |
Non Boeing trip report - Atlanta-Mosjøen jun13 | LN-MOW | TripReports | 15 | 04-06-2013 22:39 |
Atlanta-Mosjøen Juni 2010 | LN-MOW | TripReports | 18 | 14-06-2010 01:21 |
Atlanta-Mosjøen - november 08 | LN-MOW | TripReports | 31 | 12-11-2008 07:13 |
Atlanta 4. juni 2008 | LN-MOW | Bilder & foto | 7 | 06-06-2008 20:35 |