![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det onsdag i gamlelandet allerede .... her har det begynt aa moerkne og jeg ser at man paa G-kraft ivrig diskuterer kjerra jeg sendte fra Houston i morges. Den har foroevrig nettopp touchet ned paa ARN.
Nyter hjemmets lune i kveld, skal definitivt ha i meg noe brunt etter aa ha lagt minstemann. Klokken 08.30 blir det avgang til Anchorage med Northwest. Har allerede sjekket inn og faatt meg gode seter. Ser ut til aa vaere god plass hele veien. Tjo-bing! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Godere onsdag her ja
![]() Her har nettopp de 4 siste flyene landet etter å ha måtte ventet i 40 min pga fenomenet FZRA / FZDZ (freezing rain & drizzle). Heldigvis ble det ikke verre og bare 6 timer igjen av nattevakten nå... Ha en strålende dag alle ! ![]()
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta, her er ein klar for tidlegvakt..*gjesp*
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra 10. etasje på Radissin SAS i BOO. Nå er det snart tid for en bedre "SAS-frokost" med bacon og greier. Håper batteriet på EOS'en holder ut dagen. Har ikke turt å kikke på bildene fra i går av redsel for å tømme batteriet helt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God HVIT morgen!
Da har det vel falt nye 20CM snø, og ifølge TAF'en så ser det jaggu ikke ut til å stoppe med det første.. Har såvidt begynt å tenke på hva man skal ha med seg til NYC i ei uke.. men orker starte med baggen riktig enda.. :hoho Ellers, det går vel tåelig bra på Gardermoen etter alle trafikkanalene å dømme - så have a GOOD one!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Godere onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 21 | 11-01-2017 23:27 |
Godere onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 27 | 29-09-2010 19:49 |
Godere onsdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 31-05-2006 23:34 |
Godere loerdag! | LN-MOW | Flyforum | 7 | 20-05-2006 18:49 |
Godere soendag! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 22-01-2006 20:08 |