![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva? Er jeg foerstemann opp?????
![]() Alpharetta hilser med temperatur paa 22 grader. Dagen skal brukes til fakturering foer jeg (og Tacoma'en) setter kursen soerover til Valdosta. Turen hjem igaar per Saab og MD80 gikk greit. Kom meg med tidligere fly, men maatte til gjengjeld noeye meg med 'favorittplassen' (bakerste midtsete ...) paa Dallas-Atlanta. Men med noise-cancelling hodetelefoner er det faktisk levelig bak der. Dama ved siden av meg var dessuten av det ekstremt sympatiske slaget - nesten bra hun skulle fly videre med en gang ... ![]() Det var ogsaa minst 50 blodgutter ombord som skulle paa rekruttrening ved Fort Benning ... Kanonfoede ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Sånn går det, MOW, når EB sitter å mesker sin sprengte buk med sjallottlauk og andre delikatesser hos Arne Brimi oppe i fjellheimen. Ingen som tar ansvar da tydeligvis.
Jaja, mens han hygger seg der oppe, er det jo andre som må sørge for å holde landet i gang! Nok en vanlig arbeidsdag å melde her nede. Fortsatt ikke sommer! Kommer den snart? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vi holdt da landet i gang fra tidlig i går til tidlig i dag...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Forventer full rapport med meny og det hele!!! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.lch78.net
|
![]()
Da har man benka seg på rommet på Rica Gardermoen.. etter en dag med litt spotting og litt shopping
![]() Va plaga med motlys (og unger, trur det var en barnehage eller noe som hadde funnet ut at dem sku være et par timer på vollen) i formiddag under diverse avganger. Bilder kommer nok etterhvert antar jeg ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God natt fra Oslo. Etter en travel dag med jobb og jaktkurs er nå kofferten pakket og jeg har fått skjekket inn på internet og imorgen klokken 5.30 kommer taxien for å hente meg også er det ut på tur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Godere onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 21 | 11-01-2017 23:27 |
Godere søndag morgen ! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 22-03-2015 21:43 |
Godere onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 27 | 29-09-2010 19:49 |