![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser at www.wideroe.no nå er i nytt utseende
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøvde med et søk. Fra Oslo til Bangkok. Resultatet ble en feilmelding:
Server Error in '/book' Application. Configuration Error |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja, de trenger vel litt tid til å snu rundt på sakene. Lå melding ute for en time siden om oppgradering fra kl. 23 med ETA 23:30. Kanskje noe glapp ut før det skulle?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke et ukjent problem å få noen bugs når noe er under oppgradering
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg håper uansett at dette vil løse irritasjonsmomentet med å velge Oslo Lufthavn Gardermoen som utreiseflyplass, for så i neste skjermbilde bli spurt om man ønsker utreise fra Gardermoen eller Torp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Likte IKKE denne nye siden!
Før så kunne du endre litt i URLn å få avgangene fra ARN, CPH, LYR osv.. Nå går ikke det mer ![]() Dette ville jeg si var dårlig, tommel ned fra min side.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Funker med http, ikke https, funker med www.wideroe.no, ikke med wideroe.no
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg likte utsende på siden, virket veldig enkel. Litt kjipt at man ikke lenger kan sjekke andre flyplasser med registering enn de WIF flyr selv til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tja.. Alt gir følgende feilmelding
Server Error in '/' Application. Host not found, check webroot url in your desktop - syntax: http://[hostname]/ Utrullingen er litt grisete, men jeg håper i alle fall at de fikser et par av feilene jeg rapporterte for flere år siden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Ser ut som de har glemt å skru på kompressjon for en god del av innholdet også, så det som kunne vært lastet ned rast og effektivt er i worst case oppunder 1mb å laste ned. Det kan forklare at serveren svetter litt.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Ute på tur
|
![]()
For å være mer presis:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin side
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da skal det meste være på plass, og det er bare å pøse på med konkrete tilbakemeldinger.
Hele målsetningen i denne omgang har vært å rydde skikkelig opp i strukturen på siden og vi har faktisk nå mindre enn en fjerdedel så mange sider som før, og bare i 2 nivåer. Bookindialogen er det ikke gjort noen større endringer på i denne omgang, og dette tas som en del av den større sak sammen med leverandør Amadeus. Som en del av et prosjekt som vi har jobbet i flere år med, er vi nå på full fart mot 20 solgte seter pr kundehenvendelse ( mange selskaper ligger godt under 5 ..) , og vi har god tro på at mange flere kunder letter finner den informasjon av ymse slag de er ute etter, uten at det er behov for å ta kontakt på chat, mail, sms eller i aller verste fall på telefon ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Siden er blitt veldig oversiktelig og fin. Jeg liker den veldig godt!!! Dere burde kanskje overta hele driften av SAS sin hjemmeside også
![]() Men enig med LN-KRF, savner muligheten til å endre i url når jeg bruker funksjonen "er flyet i rute". |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kom tilbake med der at man kan velge fly i rute for andre flyplasser der også WIF ikke flyr..
![]() Som f.eks ARN, CPH, AES, osv.. ![]() Kommer det tilbake så er jeg fornøyd, vet det er mange her inne som brukte det til å finne ut reg fra flyplassene rundt om i europa hvor de flydde fra, så det må dere se om dere får implentert igjen, eller i allefall at man har mulighet å velge andre flyplasser utenom dit WF flyr.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
http://www.wideroe.no/fly-i-rute/bergen eller bruke dropdownmenyen som er ennå raskere ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har OY-VKH fått nye farger? | rampen | Småprat | 12 | 18-05-2014 22:11 |
Convairn har fått nye farger | putzmeister | Bilder & foto | 2 | 02-10-2011 17:36 |
Norwegian har fått nye slot på Orly | Someone | Flyforum | 9 | 26-11-2006 20:01 |
VP-BRT (BBJ) har fått nye farger | LN-KGL | Flyforum | 5 | 15-09-2006 11:50 |
Flymuseet på Sola har fått nye (??) websider | CK | Flyhistorisk forum | 0 | 29-11-2005 10:05 |