![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Då var søndagen her, frokost er unnagjort, og så blir det muligens diverse aktiviteter utover dagen -men, det avhenger dog litt av været, for i dag er det snabla varmt, og då spørs det om det er å ligge med bassenget og nyte kjØLig drikke som er beste alternativ?
![]() Ha ein flott dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
32C og frisk bris her, mens jeg ligger i sengen og skjelver av feber. Nais.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra København. Hjem med en MD-80 i ettermiddag. Så blir det vel å få med seg noen fotballkamper også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God dag fra Tananger,
Nydelig vær her i sørvest i morgentimen. Det ligger ann til en fin dag på flystevne på vår lokale lufthavn. Flyshowet i går var meget bra og innholdsrikt tross noe overskyet vær. Det blir en bra dag for mitt vedkommende bare jeg får se og høre DC'6ern i lufta igjen. Rene gudstjenesten for meg! Ha en fin dag alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Foreløpig skyet, men ser finværet rett borti her:-). Må nok jobbe noen timer i løpet av dagen, også er det en bil som må bli kvitt ca 1 cm med blomsterstøv...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Frokost er unnagjort, og snart er det på tide å sette i gang med diverse ting som må gjøres klart før slekta ramler inn døra for å feire bursdag for den ene schnuppa. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen. I dag blir det rolig etter en lang natt, ellers blir det bra 21.5 grader her på Madla så klager ikke nei. Dem som skal på flyshowet i dag får en fin dag ihvertfall, ellers ha en bra dag fly venner.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God morgen fra Frankfurt
Kom inn med Air Canada fra Toronto for et par timer siden, skal snart videre til Oslo med SAS. Ha en fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Bergen!
Nydelig sol og flott vær i Norges vakreste by. Hentet visum på fredag, og er under en uke unna ferie. Har ikke helt gått opp for meg tydeligvis, for jeg driver fortsatt å lager planer og booker møter i ferien. Må nok rydde kalenderen i løpet av dagen! I hear that. Doningen var nyvasket og fin i går, grå og nedstøvet i dag.. Forstår ikke at jeg gidder å vaske en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Amatør
|
![]()
G´morn, enda godt at man på forhånd hadde stilt vekkerklokken slik man kom seg opp før 12 og på den måten får rukket dagens planlagte aktiviteter av det sosiale slaget.
Stena var som vanlig knallbra, gleder meg bare til neste tur på vannet..bare synd man mister alt som har med et liv å gjøre de neste to ukene nå. Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, intet nytt, ingen planer.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Bodø.
Veldig mange slitne tryner til frokost idag, mitt inkludert, men mat og enda mer søvn hjalp på formen. Greit at dagen fotball skal sees i tv-stua på leir, hvor det ikke serveres sterkere saker enn Coca Cola og kaffe. Neste helg vanker flyshow og forhåpentligvis flyprat-treff, etterfulgt av to uker i USA |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'formiddag fra Coal Mountain! Her er det trist og grått, og tristere og gråere skal det bli. Så da skal det bli interessant med avreise fra Hartsfield i kveld .. Vel, kjerra er ihvertfall på vei over Atlanteren.
Her skal det pakkes, dusjes og ses fotball, før man setter snuten sørover. Drar vel litt tidlig for å få litt ekstra tid på den nye terminalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag fra Gamlebyen. Her er det søndagsjobbing og at det skjer fra sofaen merker ingen kunder noe av. Et par timers pause midt på dagen er bra. Og fotball skal jeg også få sett litt på. Men nå skal jeg straks gå i gang med å sjekke ut togtider på Balkan på www.db.de, for skal ikke være i Balkans Paris hele ferien. Have a nice one - søndag altså!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndagskveld herfra. Gjort fint lite, annet enn å glede meg enda mer til ferien, samt gjort litt research til nevnte ferie.
Lillebjørn gleder seg også, og teller ned til OLCI ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God kveld snart leggetid, men må bare kommentere hvor genialt bildet til Martin er
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
God aften fra sete 3C på LH445. Her har flyverelgen allerede konstatert at det er lastet Warsteiner på flaske - og selv har jeg fått meg litt boblevann. God natt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Og Captain Speaking melder om 15 fly før oss i takeoffkøen i det 'nydelige' Atlantaværet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transport frå Rygge (splitta frå God mandag fra 35000' over Canada) | SudCaravelle | Småprat | 18 | 04-10-2012 17:16 |
God onsdag frå KL! | zico77 | Flyforum | 16 | 23-05-2012 20:42 |
God 17. mai frå KL! :) | zico77 | Flyforum | 29 | 18-05-2012 00:03 |
God torsdag frå Malaysia | zico77 | Flyforum | 13 | 26-04-2012 09:26 |
God onsdag frå KL | zico77 | Flyforum | 19 | 26-04-2012 00:42 |