![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Dagen er i gang, og eg kom meg tidlig opp, tross jetlag som ikkje heilt kommer i orden -dog det nærmer seg ein skikkelig aklimatisering
![]() ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Gardermoen.
Ny dag, nye muligheter - ikke mer å si om den saken ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra SVG. Våknet til regn i dag pokker også, ellers håper jeg på en rolig dag med litt arbeid og gjøre. Midtuke nå så er ikke lenge igjen til helg.
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av #Ruters hvite. Begynner dagen med å overvære en presentasjon i sentrum, før kursen settes mot kontoret. Min bedre halvdel har bestemt at jeg trenger en ny jakke, så da blir det litt shopping etter jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Lillestrøm. På vei inn mot kontoret men kjenner at idag har man stått opp med rett bein sist. Grumpy days... Men man får vel bare gjøre det værste ut av det.
Ha en fin dag folkens. Hilsen Per Grynt
![]() |
#7 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Kløfta.
Dag to av kursholding er igang, først er det informasjonsmøte for selgere og servicefolk, før datakurset drar igang igjen.. Skal lære et knippe kollegaer salgs og tilbudssystemet vårt. Hadde middag med denne gruppa på forsvarets flysamling i går kveld, det var utrolig kjekt å få omvisning av direktøren for flysamlinga. Før vi spiste middag mellom flyene. Kan på det varmeste anbefales, for å få en litt annen middagsopplevelse med kollegaer og gjester. En god dag til dere alle!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen far Forus,
Nok en grei dag i livet. Ukas tur til ABZ ble foretatt i går. Hviledag idag på hovedkontoret før turen går østover fjellet i morgen. Livet er herlig dere! Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Pilestredet. Det er hardt å være student gitt med dager som gjerne strekker seg fra 08:00 til 02:30, er glad de dagene ikke er i flertall, men mesteparten av den tia gikk med til studier, jobb og annen møtevirksomhet i studentpolitikken. Kun en liten del var pils. Vet ikke hvor lang tid dagen i dag vil være, men jeg er nå instillt på at det blir kortere dager i dag og imorra for til helga blir det tilsvarende lange dager. Fikk ikke de vervene jeg ville ha da, men slik er det med mange gode kandidater. Jeg gav meg ikke uten kampvotering.
Ha en fin dag foumfolk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger
![]() Sitter på skolen å chillern med Erik Bru her fra forumet. I dag skal jeg på sånn komfting å chille. Ha en fin dag ![]() Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God kveld fra Seoul.
Her har det regnet stort sett hele dagen, men har hatt litt flaks og hatt litt opphold de gangene man har beveget seg ute. Ellers har man hatt første delprøve på kurset. Tror nok at jeg besto (håper jeg) så er det bare å gjøre klar for Quality Assurance intervju med HR avdelingen i morgen. Og siste eksamen på fredag. puh. I dag var det den tradisjonelle kursmiddagen med kursledere på lokal tradisjonell sted. Så da ble det DIY mat med Soju og øl. Fin kombinasjon. Litt avslapning på hotellet før man køyer og får noen timer på øyet. Ønsker alle en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Giddy up fra bussen fra Chicago til Newarlk. United har nedgradert avgangene noe voldsomt mellom disse to flyplassene, nå er det masse RJ som sørger for fleksibiliteten.
Stor uke med Freddie Awards i morgen og diverse andre stappfulle Frequent Flyer arrangement i NY. Skal bli bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra litt lenger sør .. Her skinner solen, og etter et par dager med lave(re) temperaturer og blæst fra steppene rundt Chicagosibirsk, ser det ut som at vi skal få se 20-tallet igjen.
To slitsomme fridager - deilig å være tilbake på jobb. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen/ettermiddag fra LA, kom inn med Thai's A345 direkte fra Bangkok i går kveld, fasinerende tur på 15 timer og 20 minutt, ny rekord.
![]() Last edited by Eirik; 25-04-2012 at 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Åh, dæven. TR?????
![]() |
#16 |
Livsnyter
|
![]()
Tja, ble lite gode bilder fra turen (mørkt da vi tok av og landa, og 'mørkelagt' og soving inne i kabinen da det var dagslys ute. Men skal prøve å få ned noen ord senere, er vel min første jorda-rundt dette, utført på 'enklest' mulig måte; Oslo-Bangkok-Los Angeles-(München)-Oslo, unnagjort på 5 døgn.
Ser at mine bekjente i 'The Norwegian Fjords' har konsert/showcase på Viper på Sunset i kveld, valget står da mellom dem og Bruce Springsteen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
(Disclaimer: Jeg har ingen kjennskap til "The Norwegian Fjords", men har hørt at han Springsteen skal være flink... ![]() God tirsdag fra FedEx. Stressende dag, men i dag blir det nok hjemreise til normal tid, til en forandring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Livsnyter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Livsnyter
|
![]()
Nope, alt til sin tid, pris, og magefølelse;
bestemte meg for å gå for deres rimelig økonomibillett som gav 100% Eurobonusopptjening, fikk en to-seter alene og hadde en virkelig behagelig tur, god benplass i Thai's A345. God mat, og fikk til og med lurt et glass champis bakover, om enn i plastglass ![]() Har flydd mye biz med Thai, og fant det på en måte mere interessant og hensiktsmessig å velge Eco denne gang. Last edited by Eirik; 26-04-2012 at 01:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God sundag frå Adelaide! | roger | Flyforum | 16 | 24-09-2017 23:20 |
Transport frå Rygge (splitta frå God mandag fra 35000' over Canada) | SudCaravelle | Småprat | 18 | 04-10-2012 17:16 |
God onsdag frå KL! | zico77 | Flyforum | 16 | 23-05-2012 20:42 |
God 17. mai frå KL! :) | zico77 | Flyforum | 29 | 18-05-2012 00:03 |
God torsdag frå Malaysia | zico77 | Flyforum | 13 | 26-04-2012 09:26 |