![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ny dag, her på andre sida, og ein dag nærmare helg! Det er som vanlig godt og varmt her, og greit med ac på jobb. I går kveld var planen å kikke raskt på kameralinsepriser, men me enda opp med ein lengre trakkerunde på nok eit kjøpesenter. "My feet are killing me!" synes eg er nokså passande etter dette. Vel, ingen linse innkjøpt...enno
![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God kveld fra Vancouver! Her er klokka nå 2120 dagen iforveien
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Amatør
|
![]()
Morn, forskjølelsen har virkelig tatt overhånd her men enn så lenge jeg ikke fryser i shorts og t-skjorte kl 06 på morran kan man ikke klage
![]() Quote:
![]() ha en fin dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da ble det streik i staten for første gang på en mannsalder... Rammer selvsagt eksamen osv på studiestedet mitt for en del studenter. Ellers god morgen, var på min første fotballtrening for første gang på 8 år i går. La merke til at jeg var rusten gitt, men morro var det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Lettskyet og pent vær her idag også, temperaturen har dog falt til 16 grader på morgenene....håper den stiger litt i løpet av morgentimene ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen. Våknet til syden i dag også fantastisk deilig og flott, satser på det holder ut dagen. Ellers blir det pakking og avgårde til Kristiansand klokken 04:00 i natt, ellers ha en bra dag forumister, og nyt solen og være for fullt.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av Ruters røde. Over 20 grader allerede og ingen tegn til skyer. Hjemme alene i kveld, så får vel komme meg litt ajour med det som ligger på pvr-boksen. En løpetur skader sikkert ikke heller. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra 1001 natt - 8 timer igjen til helg.
![]() Nå er det ikke langt fra vi har en "samme temperatur i Oslo som i Dubai opplevelse" - her er vi på overraskende milde 32 grader i dag som er fullstendig levelig. Kvelden i går var på La Parilla på Jumeira Beach Hotel med jentene, som var en meget bra opplevelse…. Nydelig mat og fantastisk service. Deilig opplevelse å levere fra seg tyskertanksen til valet parking og når du skal hjem sitter det en indier som kjører bilen med oss hjem da det ble en del bloody marys og noen nydelige argentinske viner. Mye møteaktivitet i dag med påfølgende "fredagspils" med noen morsomme kunder og tradere i kveld. Kona har invitert gjester i morgen så da må far diske opp mat til syv personer fra det store utland.. Ha en finfin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Helsinki. Her sitter man og spiser frokost og titter ut over flyplassen. Veldig kul utsikt her i kantina. Idag skal man så videre til Turku.
Turku er i følge Helsinkiboerne; "The a**hole of Finland". "???" - tenkte jeg. "You will see when you get there" - sa de. Det de ikke vet er at jeg har vært der før, og det var helt ok. En god dag ønskes til alle godtfolk, samer, streikende statsansatte, sinte forumister, glade forumister og de med to midtganger i småflyet sitt.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen, ny dag med sol fra skyfri himmel. I går satte vi ny varmerekord for Mai med 26,9 grader, så håper trenden forsetter i dag.
Må dere ha en fin dag alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen #2 fra bergen. Her kommer influensaen snikendes tilbake, og en lang søvnløs natt gjør at jeg fikk testet fastlegen min for første gang. 20 min telefonkø for å få svaret "ingenting ledig neste uken"... Volvat derimot hadde ledig om en time.
Nå håper jeg bare legen har nok blekk I pennen til å skrive en massiv resept, for jeg er drittlei feber og sykdom. Ha en fabelaktig og frisk dag folkens! Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Kløfta.
Sitter her og er en smule hås, etter at jeg med iver og glede fikk med meg "Metallica spiller til dans, på Valle Hovin" i går. Jeg og i underkant av 40 000 tilskuere sang for full hals, noe som fører til at jeg er en smule hås i dag.. Men veldig fornøyd med tingenes tilstand! Nå er det jobbing noen timer, før ferden går videre til STR i kveld og ei langhelg i syd Tyskland med mengder av god mat, drikke og ikke minst trivelige folk! Ha en god torsdag godt folk og ikke minst helg når den tid kommer!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag (nesten) fra Stavanger!
Da var besøksdag for minsten som snart skal begynne på skolen unnagjort. Så da er det å få i seg en kopp kaffe og komme seg ut og bare resten av fridagen og finværet. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Nederland. Etter diverse ærender i morgentimene (inkludert en lege som ikke ville se meg, men gjerne kunne gi meg en resept -- som også viste seg å være feil...). Gradestokken nærmer seg vel 30 grader og ganske humid, men det er vel første gangen jeg trives med været i Nederland!
Ha en fortsatt god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Bodø ser ut til å være ferdig med finværet for denne gang, så da får man ta en tur hjem hvor det visstnok fortsatt skal oppholde seg, men det får drøye til imorra.
Ellers har man vært på depot for å ta ut nye distinksjoner, som passer til min høye grad, men det var de da tom for faktisk, så da går man rundt og ser ut som en stakkars flysoldat fortsatt. Hardt liv, eller? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morrrrgen, ja! Siste eksamensdag for guttungen, så da sitter jeg igjen her i finværet på Starbucks Crabapple med en dobbeltrippel latte med ekstraskudd.. Uteserveringen er velfylt og det er mye pen natur å nyte.
![]() Velvel. Snart ny arbeidsdag så man får fyre opp Citrix-app'en og se hva som venter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra OSL. Mye styr å komme seg gjennom fasttrack idag. Ble plukket ut til tilfeldig kontroll idag også
![]() Ønsker alle forsatt en god dag. ![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Park Hyatt Seoul. Siste dag i Asia for denne gang går med til litt shopping.
Klar for 10 timer i 1A og 1K på vei til SFO for å tilbringe en dag der før hjemreise lørdag God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fa Kuala Lumpur | SQ 777 | Flyforum | 19 | 22-02-2014 23:43 |
God mandag fra Kuala Lumpur | Hypern | Flyforum | 11 | 17-02-2014 14:57 |
God torsdag frå Kuala Lumpur! | zico77 | Flyforum | 21 | 28-06-2012 23:10 |
God morgen fra Kuala Lumpur | thedude | Flyforum | 19 | 02-05-2012 16:16 |