Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 24-05-2012, 02:46   #1
zico77
Developer

zico77's Avatar

Default God morgon frå Kuala Lumpur!

Ny dag, her på andre sida, og ein dag nærmare helg! Det er som vanlig godt og varmt her, og greit med ac på jobb. I går kveld var planen å kikke raskt på kameralinsepriser, men me enda opp med ein lengre trakkerunde på nok eit kjøpesenter. "My feet are killing me!" synes eg er nokså passande etter dette. Vel, ingen linse innkjøpt...enno

Ha ein flott dag alle saman!

zico77 is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 06:19   #2
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Default Re: God morgon frå Kuala Lumpur!

God kveld fra Vancouver! Her er klokka nå 2120 dagen iforveien Jeg har lurt meg i seng allerede og leser en siste gang over mine eksamensnotater. Jeg har min aller siste eksamen i morgen, noen sinne - good bye 17år på skole!
Old 24-05-2012, 07:58   #3
Ståle
Amatør

Ståle's Avatar

Morn, forskjølelsen har virkelig tatt overhånd her men enn så lenge jeg ikke fryser i shorts og t-skjorte kl 06 på morran kan man ikke klage Delvis amputert kontordag idag med noen møter innimellom men ellers så bør klokken tre komme ganske fort håper jeg.

Quote:
Originally Posted by petter380 View Post
Jeg har min aller siste eksamen i morgen, noen sinne - good bye 17år på skole!
Håper du ikke er ferdig når du leser dette, lykke til!

ha en fin dag!

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 08:05   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Da ble det streik i staten for første gang på en mannsalder... Rammer selvsagt eksamen osv på studiestedet mitt for en del studenter. Ellers god morgen, var på min første fotballtrening for første gang på 8 år i går. La merke til at jeg var rusten gitt, men morro var det.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 08:08   #5
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Da ble det streik i staten for første gang på en mannsalder... Rammer selvsagt eksamen osv på studiestedet mitt for en del studenter. Ellers god morgen, var på min første fotballtrening for første gang på 8 år i går. La merke til at jeg var rusten gitt, men morro var det.
Jeg har alltid lurt paa hvordan stat og kommuneansatte kan legge ned arbeidet enda mer?? Skrur de av pulsen da?

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 08:14   #6
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

God morgen fra Trondheim
Lettskyet og pent vær her idag også, temperaturen har dog falt til 16 grader på morgenene....håper den stiger litt i løpet av morgentimene

Ha en strålende dag forumister

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 23:36   #7
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club

FlightDeck's Avatar

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Jeg har alltid lurt paa hvordan stat og kommuneansatte kan legge ned arbeidet enda mer?? Skrur de av pulsen da?
Om du er representativ for privat sektor kan det ikke være så mye høyere tempo der akkurat:

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
God morgen fra 1001 natt - 8 timer igjen til helg.

Nå er det ikke langt fra vi har en "samme temperatur i Oslo som i Dubai opplevelse" - her er vi på overraskende milde 32 grader i dag som er fullstendig levelig.

Kvelden i går var på La Parilla på Jumeira Beach Hotel med jentene, som var en meget bra opplevelse…. Nydelig mat og fantastisk service.

Deilig opplevelse å levere fra seg tyskertanksen til valet parking og når du skal hjem sitter det en indier som kjører bilen med oss hjem da det ble en del bloody marys og noen nydelige argentinske viner.

Mye møteaktivitet i dag med påfølgende "fredagspils" med noen morsomme kunder og tradere i kveld. Kona har invitert gjester i morgen så da må far diske opp mat til syv personer fra det store utland..

Ha en finfin dag.
Old 24-05-2012, 07:23   #8
FlyboyKarsten
ScanFlyer Gold

FlyboyKarsten's Avatar

God morgen. Våknet til syden i dag også fantastisk deilig og flott, satser på det holder ut dagen. Ellers blir det pakking og avgårde til Kristiansand klokken 04:00 i natt, ellers ha en bra dag forumister, og nyt solen og være for fullt.
Old 24-05-2012, 07:37   #9
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra en av Ruters røde. Over 20 grader allerede og ingen tegn til skyer. Hjemme alene i kveld, så får vel komme meg litt ajour med det som ligger på pvr-boksen. En løpetur skader sikkert ikke heller. Ha en fin dag
Old 24-05-2012, 08:03   #10
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra 1001 natt - 8 timer igjen til helg.

Nå er det ikke langt fra vi har en "samme temperatur i Oslo som i Dubai opplevelse" - her er vi på overraskende milde 32 grader i dag som er fullstendig levelig.

Kvelden i går var på La Parilla på Jumeira Beach Hotel med jentene, som var en meget bra opplevelse…. Nydelig mat og fantastisk service.

Deilig opplevelse å levere fra seg tyskertanksen til valet parking og når du skal hjem sitter det en indier som kjører bilen med oss hjem da det ble en del bloody marys og noen nydelige argentinske viner.

Mye møteaktivitet i dag med påfølgende "fredagspils" med noen morsomme kunder og tradere i kveld. Kona har invitert gjester i morgen så da må far diske opp mat til syv personer fra det store utland..

Ha en finfin dag.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 08:48   #11
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Helsinki. Her sitter man og spiser frokost og titter ut over flyplassen. Veldig kul utsikt her i kantina. Idag skal man så videre til Turku.

Turku er i følge Helsinkiboerne; "The a**hole of Finland". "???" - tenkte jeg. "You will see when you get there" - sa de. Det de ikke vet er at jeg har vært der før, og det var helt ok.

En god dag ønskes til alle godtfolk, samer, streikende statsansatte, sinte forumister, glade forumister og de med to midtganger i småflyet sitt.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is online now   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 08:58   #12
toftos
ScanFlyer Molded

God morgen fra Bergen, ny dag med sol fra skyfri himmel. I går satte vi ny varmerekord for Mai med 26,9 grader, så håper trenden forsetter i dag.

Må dere ha en fin dag alle sammen
toftos is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 09:05   #13
Commuter
ScanFlyer Silver

God morgen #2 fra bergen. Her kommer influensaen snikendes tilbake, og en lang søvnløs natt gjør at jeg fikk testet fastlegen min for første gang. 20 min telefonkø for å få svaret "ingenting ledig neste uken"... Volvat derimot hadde ledig om en time.

Nå håper jeg bare legen har nok blekk I pennen til å skrive en massiv resept, for jeg er drittlei feber og sykdom.

Ha en fabelaktig og frisk dag folkens!

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
Commuter is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 09:38   #14
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

God formiddag fra Kløfta.

Sitter her og er en smule hås, etter at jeg med iver og glede fikk med meg "Metallica spiller til dans, på Valle Hovin" i går.
Jeg og i underkant av 40 000 tilskuere sang for full hals, noe som fører til at jeg er en smule hås i dag.. Men veldig fornøyd med tingenes tilstand!

Nå er det jobbing noen timer, før ferden går videre til STR i kveld og ei langhelg i syd Tyskland med mengder av god mat, drikke og ikke minst trivelige folk!

Ha en god torsdag godt folk og ikke minst helg når den tid kommer!
Old 24-05-2012, 11:44   #15
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Smil Re: God morgon frå Kuala Lumpur!

God formiddag (nesten) fra Stavanger!

Da var besøksdag for minsten som snart skal begynne på skolen unnagjort. Så da er det å få i seg en kopp kaffe og komme seg ut og bare resten av fridagen og finværet.

Ha en fin en forumister
Old 24-05-2012, 13:31   #16
JoeW
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra Nederland. Etter diverse ærender i morgentimene (inkludert en lege som ikke ville se meg, men gjerne kunne gi meg en resept -- som også viste seg å være feil...). Gradestokken nærmer seg vel 30 grader og ganske humid, men det er vel første gangen jeg trives med været i Nederland!

Ha en fortsatt god dag!
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 14:27   #17
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Bodø ser ut til å være ferdig med finværet for denne gang, så da får man ta en tur hjem hvor det visstnok fortsatt skal oppholde seg, men det får drøye til imorra.
Ellers har man vært på depot for å ta ut nye distinksjoner, som passer til min høye grad, men det var de da tom for faktisk, så da går man rundt og ser ut som en stakkars flysoldat fortsatt.

Hardt liv, eller?

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 14:47   #18
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

God morrrrgen, ja! Siste eksamensdag for guttungen, så da sitter jeg igjen her i finværet på Starbucks Crabapple med en dobbeltrippel latte med ekstraskudd.. Uteserveringen er velfylt og det er mye pen natur å nyte.

Velvel. Snart ny arbeidsdag så man får fyre opp Citrix-app'en og se hva som venter.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2012, 16:35   #19
pgaa
ScanFlyer Molded

God ettermiddag fra OSL. Mye styr å komme seg gjennom fasttrack idag. Ble plukket ut til tilfeldig kontroll idag også Men men, nå har en hvertfall fått plassert seg i SAS-kantina..

Ønsker alle forsatt en god dag.
Old 25-05-2012, 03:46   #20
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Mornings fra Park Hyatt Seoul. Siste dag i Asia for denne gang går med til litt shopping.

Klar for 10 timer i 1A og 1K på vei til SFO for å tilbringe en dag der før hjemreise lørdag

God helg!
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules