![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Då var torsdagen i gang, og det nærmer seg slutten av oppholdet på denne sida for denne gang. Bare få dager att før reisa starter heim til norge. Det har vore ein fenomenal opplevelse, som sjølvsagt bidrar til meirsmak. Me må nok attende!
![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Torsdag morgen. Våknet til sol og sommer deilig summerfeeling, så kan ikke klage da nei og håper været blir slik resten av dagen. Ellers en del på tapetet i dag rydding i huset og litt til, så får se hva dagen bringer da men men snart helg da. Ønsker alle forumister en riktig, fin og bra Torsdag med bra vær.
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Trondheim
Siste innspurt i juni slik at alle budsjett blir nådd og resultatet overgår fjoråret med mange 100K ![]() ![]() ![]() Liten kjenning med ølet jeg drakk til kampen igår, men det er overraskende lite,har en kompis som har det adskillig verre da konjakken jeg serverte falt i god smak ![]() Ha en strålende dag forumister og "itj fårrå nålles" ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo, hvor man er aktiv på flere fronter. I motsetning til møbelselgeren i Enga har jeg nå levert inn min oppsigelse. Så da blir det å bytte bransje fra solenergi og silisium til olje på havets bunn til høsten. I kveld blir det å benke meg foran TVen for Tyskland-Italia. Satser på at Tyskland ordner dette
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mårnings!
Det blir stadig roligere i mailboksen min, og det er et greit tegn på at folk har begynt å gå i sommerdvale. Har akkurat booket noen flighter for sensommeren og så samtidig at SAS lå på omtrent det dobbelte av KLM sine priser. Kan tyde på en grei sommer for SK basert på min begrensede søking! Nuvel, får fylle på koppen og kjøre på videre i Powerpoint. Ha en strålende dag videre! Edit: Scannet tydeligvis litt for raskt gjennom posten over! Grattis med ny jobb fra meg også Someone! Last edited by Commuter; 28-06-2012 at 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Gratulerer med ny jobb Someone.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gratulerer med ny jobb Someone!
God morgen fra en eller annen buss for tog. Lengter villt til sommerferien som starter neste torsdag. Ha en fin dag folkens.
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Gullstuen på OSL.
Boarding straks på SK907, og fikk allerede ved innsjekk på Værnes vite at det var ventelister på New York-flyet.. Mange som er redde for streik tydeligvis. Dere får ha en god helg alle sammen, selv blir det vel noen glade sommerdrinker i "Sin City" Las Vegas.. ![]() Tjoheiiii....... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
Grattis Someone!
G'morn, turen til Stavanger neste helg er i boks og jaggu ble det ikke DAT på bortturen gitt! Bruker de fortsatt Saaben på RYG-SVG? Ser ut til at denne dagen ikke er et unntak når det gjelder å gå fort unna, man skal ikke klage! Pearl Seaways er i Oslo i dag og neste gang hun tøffer utover fjorden er man ombord, så helgen er biff! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Da var det å få i seg et par kaffekopper, før det er å settes kursen mot nærmeste OBS Bygg/Monter og få tak i div skruer og 2-4 før det blir hytte, sol, terreasse og pils. Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Krakow. Her er det avslapping for alle penga. Skulle egentlig vært avgårde mot Ostrava nå men transporten blir forsinket noen timer...
Greit med sen utsjekking da. Forøvrig. Krakow er en by jeg skal tilbake til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Amatør
|
![]()
Får satse på en Dash denne gang, sist gang ble det Saab med løse luker for håndbagasjehyllene..trang er`n og!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok. Vi har allerede vært på et forretningsmøte og resten av dag skal brukes til å sette opp et firma i Thailand. Håper det går på skinner! Fortsatt lenge igjen av ferien. Thailand feirer likt med oss hundre år med luftfart og det skal de markere. Satser på at vi får med oss noe av dette mens vier her nede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
*grynt* morgen... våknet klokken 5 og fant at eldstebikkja hadde driti vått over hele stua ... så da ble det en lang time med 'icki-poo' og andre kjemikalier ... topp start på dagen.
Nå sitter han og jeg på terassen med soloppgang, hanegal og kaffe.. Grattis med ny jobb, Espen! Registrerer at åljå har forført nok et forummedlem ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer til Espen med oljæ-jobb!
Ellers sitter man på overtidsvakt å prøver forklare hvorfor noen ikke får -300 til Hellas, skulle tro det var fulltidsjobb. Ikveld blir det EM-semi, før det venter 3 sene vakter gjennom helgen også 3 uker fææri!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag herfra. Nok en feriedag som ikke skal brukes til så veldig mye.
Sitter dog og funderer litt. Ser at Beach Boys skal spille et kvarters gange fra et hotell jeg skal bo på, og det hadde vært moro og sett de live. Har forsåvidt klart å svelge billettprisen, men Ticketbastard i UK lover at billetten er sendt meg senest 48 timer før konsertstart. Passer dårlig når jeg forlater heimen en halv uke før. Decisions, decisions.. Nuvel. God torsdag ønskes, i hvertfall ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra "spotterterassen" i Varna. Eller røyketrrassen som de kaller den. Fantastisk utsyn! Primera skal snart gå til CPH - ellers lite trafikk. Pussig innsjekking - alle tre foran meg ble avvist med for mye bagasje, og førstemann startet utpakking av både kylling og noe deig.... Ellers er jeg sikret midtgangen og er fornøyd med det. Fantastisk ferie her nede igjen!! Tilbake neste år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften - en del armer, bein og spennende ting i dag, noe virket helt gresk for meg. Men man kom seg gjennom dagen på høvelig måte. I morgen er det siste dag før en drøss folk drar på ferie, så det blir en del "opprydding".
Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grattis til Espen. Da blir OSL-KRS byttet ut med OSL-SVG som snart vil gi poengopptjening
![]() God eftan fra Chicago. Her staar TVen paa og man observerer med glede at Tyskland faar som fortjent. Ute er det godt over 30 varme i dag. Andre kontorister lurer paa hvilken sport det er man ser paa ![]() Formen er paa vei tilbake, men fortsatt ganske saa redusert, saa det blir halve dager ut uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fa Kuala Lumpur | SQ 777 | Flyforum | 19 | 22-02-2014 23:43 |
God morgon frå Kuala Lumpur! | zico77 | Flyforum | 19 | 25-05-2012 03:46 |
God morgen fra Kuala Lumpur | thedude | Flyforum | 19 | 02-05-2012 16:16 |
God mandag frå Kuala Lumpur! | zico77 | Flyforum | 12 | 23-04-2012 16:47 |