![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Ser ved ett kjapt søk på BGO - MAN som er en rute jeg muligens flyr i juni at jeg nå må bytte terminaler. T1 til T5. Hvor mye styr er dette? Slipper jeg å hente bagasje?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bagasjen skal gå hele veien. Bare følge skiltene og en buss vil ta deg mellom terminalene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Eller så kan du ta tog. ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Terminalbytte på Heathrow tar laaaaang tid!! Søk litt på forumet for erfaringer. Trodde SAS fløy direkte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Unødvendig tungvint siden han da må landside og først stå i passkontrollkø.
Laaaaaaang tid er vel en overdrivelse? Det tar den tid bussen bruker fra T1 til T5, og de går relativt ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det har du selvsagt helt rett i. Det glemte jeg.
Uten å kjenne forholdene ved T1, så er passkontrollen ved connection inn til UK i T5, ved samme sted som FCC (Flight Connections Center). Går han landside i T1, må han gjennom samme kontroll som alle andre som lander der og skal inn i UK, gå til toget (har ingen anelse om hvor langt det er), ta det til T5, og komme seg opp til avgang og gjennom security der. Ved airside connection går han rett i en buss ved T1, og tar den til T5, og tar en rulletrapp rett opp til FCC der han følger skiltig for "domestic connections". Jeg tør påstå at det er forholdsvis kjappere enn å ta toget landside ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ville de ikke være lettere å fly Flybe til NCL ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei. Er langt fra Newcastle til Manchester. Jeg har kjørt mellom byene så jeg vet det. Flybe flyr på datoer jeg ikke har tilgjengelig.
SAS skal ha 3 ganger mer for å fly meg til MAN enn det BA/bmi skal ha. For det SAS vil ha kan jeg nesten fly business class med BA. BA er billigst og best i mine øyne. Du får i tillegg en blings og noe å drikke. Det skal SAS ha penger for.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
EDIT: Ser ihvertfall direkteruten går i juli - priser ned i kr.1722 t/r BGO-MAN. Grisedyrt...! Last edited by Lamox; 15-05-2012 at 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På BA.com får jeg billetten til kr 2009,- t/r vil jeg ha biz kan jeg få det til kr 3857,- SK skal ha ca 6500-7000 for det samme.
Prisen har steget en del de siste dagene, så ting har endret seg en del pga jeg ikke har fått fingern ut, men det er min feil fordi ting er litt usikkert på jobb og jeg ikke helt vet om jeg kan spikre reisen idag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BGO-OSL-MAN-CPH-BGO-TRD-AES-BGO-OSL-CPH-IAD-BWI-ATL-LAS-LAS-PHX-BWI-DCA-ORD-CPH-BGO | 737-405 | TripReports | 28 | 27-08-2014 04:15 |
BMI åpner LHR-SVG og LHR-BGO | Someone | Flyforum | 102 | 03-04-2012 22:08 |
Embraer sine fly - hva kalles de (splittet fra BMI til BGO/SVG) | LN-TIB | Småprat | 12 | 09-03-2012 01:16 |
BMI med salg i business BGO/SVG-LHR til 1800kr t/r | Someone | Reiseforum | 5 | 15-03-2011 00:45 |
DY1317 STN-BGO og DY128 BGO-SVG | sirpjalle | Register- og ATC-Forum | 5 | 10-05-2008 09:04 |