![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har tid og penger til overs og tenkte meg derfor på en weekendtur førstkommende helg. Ser det er mange som spør om hjelp her, og jeg er dessverre ikke noe bedre. Kreativiteten sa bare bom stopp når jeg satt inne på wf.no i stad.
Maks opphold er fredag til mandag. Har EBG og FB Gold så vil gjerne holde meg innen disse alliansene. Hyggelig hvis noen vil hjelpe!
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lisboa, Madrid, Barcelona, London, Moskva, Wien, Berlin, Roma, Athen osv.
Mulighetene er maaange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg kunne tenkt meg en helgetur til IPC.
Om du ikke vil fly så langt, hva med Key West? Jeg tok en helgetur dit for ca. et år siden. Fløy da til Miami, tok shuttle ned i Key west og fløy tilbake derifra. Veldig bra tur. :-)
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Helgetur til Key West ?????
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hvorfor ikke, 3-4 netter holder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Haha. Synes det høres fryktelig langt ut for en helg.
Men godt vi alle er forskjellige ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Han får også fylt opp EB kontoen , enten med LH, CO ( jada, sa CO med vilje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Kommer jo litt an på om du reiser alene eller ihopes med kjente og kjære men:
Eksotisk: Istanbul? Fantastisk flott sted og langt nok til at det blir bittelitt eksotisk. Funker fint alene. Lite er som å sitte og titte ut over Bosphorous stredet, nyte en pils og høre det ropes om kapp på Allah fra rundt omkring. Natur: Island med leiebil er fett for en weekend. Kjør gullruta og avrunde med en natt i Vik på den sorte stranda. Langt: Vil du reise langt syns jeg New York er fint for en helgetur. Du rekker en boule match i Bryant Park, en rusletur over Brooklyn bridge og det er stort sett det. Kanskje en GT på en eller annen roof-top bar. Dustete: Vil man gjøre noe helt dustete så hadde jeg det sabla gøy når jeg tok fly til Oulu og kjørte litt tog derfra. Mye rart i Finland skal jeg si.
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kombinert Helgetur og MR til D.C. | Flight Cancelled | TripReports | 17 | 09-07-2014 01:22 |
Helgetur til Singapore | Sykkelthor | TripReports | 17 | 30-05-2013 10:00 |
Helgetur til London | Someone | TripReports | 10 | 11-12-2012 06:43 |
Helgetur til Svalbard | Fredrik KH | Reiseforum | 11 | 18-08-2012 08:59 |
En liten helgetur. | Twin Otter | Reiseforum | 2 | 05-10-2009 16:24 |