![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det fortsatt gratis for EXST på SAS?
Jeg mener at alle "store" burde vært pålagt til å betale litt ekstra (la oss si 500 - 1000 kroner) for å okkupere to seter. Det er til beste for alle andre kunder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei, det er ikke gratis lenger. Du må betale som for en "ekstra" person og bør gjøres ved tidspunktet man bestiller billetten.
![]() |
#4 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Freddie Laker snakket om As over Ss (Asses over Seats). I dette tilfellet blir det one ass over two seats.
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Uff...., det er ikke lett å være tung, for å si det slik.
Personlig klarer jeg meg godt med ett sete (nå himles det sikkert med øynene blandt bekjente, det får så være...), men jeg så en gang et stort individ da jeg fløy Tristar fra Orlando til New York. Stakkar'n trengte tre seter....., det så ikke behagelig ut... ![]()
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I flyverdenen blir de feite mobbet mer enn røykere gjør andre plasser. Jeg synes flyselskapet må ta hensyn til dette når de lager setene sine. Når de lager setene så små, så blir det vel resultatet. Og når de så får større krav om lønnsomhet blir sikkert setene endra mindre enn de er i dag, og hva skjer så? Må alle da betale for ekstra sete? Smart måte å tjene mer penger på kanskje.
At det skal være ubehagelig å sitte ved siden av en fet person er vel så. Men hva er fet? En som strekker seg over tre seter. Ja ok, men hvor mange finnes det av dem? Hva blir det neste? - Ekstra avgift til røykere fordi de lukter så vondt å sitte ved siden av så de må ha et ekstra sete? - 6 ekstra seter for trøndere, fordi det er fare for at de blir fulle og plager sine omgivelser? - Ekstra sete lommetyver fordi de andre passasjerene er redde for å bli bestjålet? Flere gode forslag?? Ja jeg bare spør! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg mener at det burde være mulig å bestille en ekstra service for de som er store. Akkurat som man bestiller en SleeperSeat. Men selvsagt ikke full billett for sideflesket. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Aa gi feite folk ektra store seter gratis er som om jeg som er 1.90 skulle ha krav paa 1" mer benplass |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen få feite fra OSL | ENGM 911 | Bilder & foto | 2 | 12-04-2017 00:43 |
Noen feite kjerrer | ENGM 911 | Bilder & foto | 12 | 23-10-2013 12:22 |
Feite sinker helikoptrene | AirbusTrond | Flyforum | 4 | 24-07-2008 14:04 |