![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvor er det blitt av agurk-ikonet?
Ettersom det virker som om det er mange som kjeder seg på jobb om dagen ![]() Oljearbeiderne er blitt for tunge. Det kan føre til tomme seter til Nordsjøen. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.6149689 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja dette er da ikke helt agurknytt......
![]() Dette er et problem som er blitt nevnt flere ganger på dette forumet og som er blitt et problem og kommer sikkert til å forbli et problem innen flyindustrien. Og det har faktisk gått galt og fly har kræsjet pga økt gjennomomsnittsvekt på passasjerene, og utregning fra gamle tabeller. (Husker ikke hvor, men det var et regionalt fly et sted i midtvesten som stallet og kræsjet under takeoff pga overvekt, men her er det sikkert noen andre som kan komme med mer info......)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Syns heller ikke dette er noe agurk-nyhet. Syns det blir for mye agurk mas på dette forumet nå. Alt som skrives om luftfart for tiden er jo agurk nyhet. Dette er faktisk et problem som nevnes over her som faktisk kan ende i tragedie viss vektene ikke er riktige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, er enig i det. Men det har sin opprinnelse i at jeg hørte innslaget på radio først, og der oppfattet jeg det som en litt "lett" (...) sak. Og som sirpjalle skriver, så har jo dette vært oppe noen ganger tidligere. Og selv om det streng tatt er alvorlig, så har det en viss senev av "kuriosa" (men det har jo stort sett halvparten av nyhetene om dagen). Skal heller ikke se bort fra at undertegnede er miljøskadd, da jeg har hørt gjennom ca 40 distriktsnyhetssendinger i dag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her er en det noe mer info om denne ulykken. Fra airdisaster.com
Og en "rapport" Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor er helikoptrene som er i brannberedskap? | 1944vintage | Småprat | 0 | 26-07-2019 16:57 |
Airlift vant anbud på LOS-helikoptrene | 1944vintage | Flyforum | 0 | 31-08-2016 17:58 |
Noen feite kjerrer | ENGM 911 | Bilder & foto | 12 | 23-10-2013 12:22 |
VG: Her er luftens sinker | LN-RKF | Flyforum | 25 | 26-09-2006 21:02 |
Kjære feite kvinne på flyet | Concorde | Flyforum | 7 | 25-01-2006 14:25 |