![]() |
|
![]() |
#121 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
For å fylle på litt unyttig kunnskap, kva er skilnad på kennel, case og crate her? Kan no likevel bli mange dyr pr fly dette.
![]() |
#122 |
一期一会
|
![]()
Dunno, men de har lounge access:
“Speaking of, did you know that when you book our Live/td Product we’ll send you a photo of your pet once it has settled into its spacious kennel at the Animal Lounge, just to make sure you know your loved one is in best hands with our trained staff.” – Lufthansa Cargo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har en booking med Lufthansa LH2454 MUC-OSL i november og ser nå at denne er flyttet til SunExpress Germany med B737-800. Er det en ny greie at SunExpress også flyr shorthaul for LH? Satser på at biz-produkt og EB-opptjening er det samme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så lenge det er 'vanlig' LH-rutenummer, er det ikke annerledes enn f.eks. CityJet for SAS. Sun Express er jo også delvis LH-eid. Biz-produktet ombord derimot, kan muligens avvike noe ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
http://www.routesonline.com/news/38/...ation-in-4q17/ Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ville være fint om waytogo74 sender en rapport fra sin flight. Særlig hvis han har fløyet C i Europa med LH tidligere....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kjenner også LH godt, flyr kun de i .Europa . Tot 26 flighter i år, hervav 12 i C.
He, he kun billig Business Saver for ca 3.000 t/r til FCO, ATH og BCN. Har booket kun Business Saver neste år, tot 6 turer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Kun testet Europa-C med KL og LX så langt så dette blir gøy. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei i januar skal jeg atter en gang til Wengen og det blir til at jeg flyr OSL - MUC - BSL nedover og BSL - FRA - OSL hjemover. Reisen er bestilt med Lufthansa og er i utgangspunktet med Lufthansa. Men jeg ser at BSL - FRA er opperert av en E195 fra Air Dolomiti (Som er et selskap i Lufthansagruppen så vidt jeg forstår). Men det jeg stusser på er at når jeg går inn på Air Dolomitis egen hjemmeside så er det ikke mulig å bestille BSL - FRA. Noen som har en forklaring på dette? Og eventuelt noen som kan fortelle meg litt mer om Air Dolomiti?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du kan heller ikke bestille Oslo-Ålesund på CityJet's sider ..
Innleid kapasitet. Helt kurant. Fikk 'Seal of Approval' av EB for et par år siden. Men han digger nå alt italiensk, så det sier vel ikke så mye .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#133 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Air Dolomiti fly både egne ruter og for Lufthansa. Sistnevnte er på alle måter som en Lufthansa flight, hvor det alt ordnes via dem og man får bonuspoeng som vanlig.
I tillegg så flyr Air Dolomiti egne ruter (stor sett vel også med LH codeshare?) og her får man f.eks ikke eurobonuspoeng da Air Dolomiti ikke er med i Star Alliance Men du har tydeligvis bestilt en "Lufthansa" flight |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Newcomer
|
![]()
Skal fly fra Trondheim til Praha nå i April. Det jeg lurer på er når man bestiller flybilettene fra ett reisebyra kan man deretter logge seg på Lufthansa sine hjemmesider å velge sete ? Dette har funket 50% av gangene hos andre flyselskap jeg har reist med så vil ikke ta sjansen her. Bestiller forøvrig gjennom reisebyrå enn direkte fra Lufthansa da det er ca 500kr billigere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det funker fint om du har Star alliance gullkort. Ellers vet jeg ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Newcomer
|
![]()
Ok er student så det har jeg ikke. Får ta sjansen å bestille gjennom reisebyrå og deretter logge på med billettnummer hos Lufthansa. Krysser fingrene for at jeg får velge sete eller blir det å gjøres ved innsjekking 48 timer før.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Vet ikke hvilket reisebyrå du skal bestille med, men de gangene jeg har bestilt fra 3dje part, så har jeg alltid fått bookingnr og kan kjøpe sete/velge sete ved web check-in hos LH.
![]() |
#139 |
Newcomer
|
![]()
Takker for infoen ! Skal bestille gjennom Ticket eller Supersaver. Da tar jeg sjansen på å bestille og velge vindusplass bak vingen for utsikt ☺️
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Men å fly LH fra TRD til PRG høres jo litt tungvint ut, må da være andre muligheter med kun et stopp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om å reise med Air France | Tarzan | Reiseforum | 47 | 03-04-2025 09:13 |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |